Tesla Model S 90D (2015)

autoreview

Tesla Model S
Tesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model STesla Model S

Signalement

UitvoeringModel S 90D
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2015
Jaar van aanschaf2015
KM-stand laatst138.000 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Designfout interieur Tesla S

  • 138.000 km

Wat vind ik het toch vervelend dat Tesla nooit een letterlijke patch heeft gemaakt voor de hoek van stof op de middenstijl. Alle Tesla's die ik zie hebben stevige slijtplekken en sporen van vervuiling. Niet te reinigen. Zelfs aan de passagierszijde begin ik al slijtplekken waar te nemen. Het ziet er echt niet uit! Hoe moeilijk zou het zijn (geweest) om een 'lederen driehoekig stukje' te maken/te lijmen of anderszins te monteren?

Opladen in de UK en Frankrijk

  • 138.000 km

Wees erop bedacht dat laden in Engeland of Frankrijk, bij een NIET Tesla-charger, niet goed functioneert. Pas recent ben ik erachter gekomen dat ik daarvoor koppelstukjes nodig heb omdat deze landen weer eens moesten afwijken van de verdere Europese standaardisering.

Let op: die koppelstukjes zijn echter loei duur; ca. 150 euro ieder want natuurlijk heb je voor Engeland een ander nodig dan voor Frankrijk.

Wat ik echter heel vervelend is dat niemand bij Tesla en niemand van de leasemaatschappij mij daar ooit op heeft geattendeerd. Daar kom je dus achter als je al voor Jan Joker op locatie probeert bij te laden. Dat wil dus even niet. Bah!

7,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (14)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.