Suzuki Vitara 1.6 Exclusive (2017)

Suzuki Vitara 1.6 Exclusive (2017)
Suzuki Vitara 1.6 Exclusive (2017)Suzuki Vitara 1.6 Exclusive (2017)Suzuki Vitara 1.6 Exclusive (2017)Suzuki Vitara 1.6 Exclusive (2017)Suzuki Vitara 1.6 Exclusive (2017)Suzuki Vitara 1.6 Exclusive (2017)Suzuki Vitara 1.6 Exclusive (2017)Suzuki Vitara 1.6 Exclusive (2017)

UitvoeringVitara 1.6 Exclusive
Bouwjaar2017

3de tankbeurt

Vorige verbruik bij goed weer 18.2
Laatste verbruik 17.7 harde storm en regenbuien.en paar stadsritjes.
Km stand nu 39805 km.rustig rijden.

Suzuki vitara exclusive 1600

Heb hem 2 weken nu 2000 km mee gereden.Om te zien (dat is natuurlijk persoonlijk) oogt hij oke,komt vlot mee in het huidige verkeer.alle materialen heel dun van blik tot plastic wat wil je 1050 kg,wat hier in nederland wel weer gunstig is wegenbelasting 107.euro zuidholland. Ik heb er nu 2 tankbeurten op zitten verschillende ritten rij zo hard als ik mag,inhalen gas bij en weer terug op rechtse baan naar 100 op crush controll rij ik uit gerekend 18.2 op 1 liter. Board computer geeft 6 op 100 aan.met verschillende weers omstandigheden (harde wind regen) is niet verkeert,
Verder vond ik hem stuiterig rijden,maar heb de bandenspanning nu rondom op 2.3 bar gezet is echt beter op stenen.stuurt niet echt ontspannen maar ik zal nog wel moeten wennen aan electrische stuurbekrachtiging.denk niet zal wel een klungel zijn ik ben 45 jaar internationaal vrachtwagen chauffeur geweest.verder leuke wagen beetje stoer uiterlijk ruim zat voor ons tweeen.navi( WAZE )werkt goed via tel met kabeltje.voor zo ver ik dat gebruik he.
Alles werkt goed en overzichtelijk.
Geen voorstander van startstop systeem raar met warme motor maar ja co.2 he.ik schakel hem gelijk uit.
Verder goed overzichtelijk. spiegels op snelweg als ze naast je zitten zie je ze niet dus ff hoofd omdraaien.
Ik heb hiervoor 15 jaar daihatsu gereden probleem loze auto.s,denk suzuki daar wel in de buurt kom forum.s van eigenaren zijn goed en probleemloos,ja maandag ochtend auto zit er altijd wel 1 tussen is ook met trucks hoor die de slechtste naam hebben 1.3 miljoen km en de duurste verschillende modellen tot v8 toe bagger en altijd wat.verder ben ik wel tevreden met mijn nieuwe tweedehans vitara ,denk dat dit de laatste met brandstofmotor is.ik rij hem wel op,mits er een lachgas randdebiel op vliegt . Dan koop ik wel weer een suzuki vitara met 1600 motor.nou als ik weer 15000 km verder ben hou ik de mensen die het leuk en interessant vinden wel op de hoogte van de staat en evt ellende van auto en dealer.heb overigens goede hoop van dit merk japanner ik zweer er bij 1 keer per jaar oliebeurt en apk.verder rij ik met een grote boog om alle garage.s heen.
------------------
25/05/2021
Ik ben net ff langs de pomp gereden heb nu mijn voorbanden op 2.2 gezet,en ja probleem van nerveus sturen is opgelost,spoort nu goed rechtuit bij rondje van 30 km.
-----------------
12/06/2020.
Ik heb er nu 5000 km mee gereden,
Ben nu weer gewoon vlotter gaan rijden,maar verbruik blijft makkelijk 1op 17.5. ook korterestukjes naar school en winkels.
Ben er nog steeds over te spreken,heb extra deurrubbers aangebracht 5 min werk .is veel stiller nu.
Banden rond om 2.2 bar. Alles werkt naar behoren.fijne auto.

PRIVATE LEASE Suzuki Vitara