Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Exclusive (2018)
autoreview

Signalement
Uitvoering | S-Cross 1.0 Boosterjet Exclusive |
---|---|
Versnellingen | 6, Automaat |
Bouwjaar | 2018 |
Jaar van aanschaf | 2018 |
KM-stand bij aanschaf | 7.238 km |
KM-stand laatst | 8.003 km |
Geweldige stille, grote, lichte auto
- 8.003 km
Op onze zoektocht naar een vervanger voor de Honda Insight hebben we proefgereden in de Suzuki Swift automaat (vanwege het lage gewicht en volle uitrusting in de Style). Deze is afgevallen vnl vanwege het interieur lawaai. De Honda Jazz automaat Elegance is relatief traag , veel windgeruis en relatief duur. De Toyota Yaris Hybrid heeft moeite vooral als de motor koud is, veel toeren vd cvt en motor en ook niet zo zuinig als voorgesteld. In dezelfe wegenbelasting klasse als de Honda Jazz en Yaris viel de Suzuki Scross. Een erg ondergewaardeerde auto. Na 3 proefritten hebben we de balans opgemaakt, erg stil, hoge auto, relatief zuinig, 1 op 16 met gemak haalbaar, maar bovenal de MOTOR, de 1.0 3cyl Boosterjet. Wow wat een motor, vanaf 1700 veel trekkracht onderin, waardoor het ook stil is. Ik heb de Exclusive uitvoering, 6 traps automaat, Led koplampen, etc. Auto als demo gekocht met 7200km op de teller. Wegenbelasting eur 40 pm. Op de teller gereden bij 130km pu 1 op 15, bij 120 1 op 16 bij 100 km 1 op 18. Gemiddeld verbruik tussen twee tankbeurten,, echte km met vooral veel binnen de bebouwde kom gereden, 1 op 15. Tot nu erg tevreden over deze auto, zou het zeker aanraden mn om de motor en 1200kg geremd aanhanger gewicht. Tot de volgende update.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Suzuki S-Cross
