Seat Toledo 1.9 TDi 110pk Stella (2000)

Seat Toledo
Seat ToledoSeat ToledoSeat ToledoSeat ToledoSeat ToledoSeat ToledoSeat Toledo - interieur

UitvoeringToledo 1.9 TDi 110pk Stella
Bouwjaar2000

Deze Seat Toledo is echt een heerlijke auto. Ik moest vanwege mijn werk een diesel hebben en na lang zoeken heb ik mijn rode Toledo 1.9 TDI 110 pk gevonden. Rijdt gewoon heerlijk. Voorin vodoende ruimte, achterin vindt ik het wel een beetje tegenvallen. Het verbruik is zo ongeveer 1 op 19, wat ik erg goed vindt. Nou ik hoef denk ik niet te vertellen hoe de motor is, want dat is gewoon goed, helemaal niks mis mee. Ik had de mazzel dat de auto goed onderhouden is dus de rode kleur is nog helemaal intact. De stoelen van deze auto zijn ook erg aangenaam. Als ik weer iets nieuws moet hebben zal ik persoonlijk zeker weer naar een Seat zoeken.

Op de linkervoorband zat een vlak stukje, de dealer heeft probleemloos de band vervangen. Verder maakte de blower nogal wat lawaai, schijnt een bekend probleem te zijn bij VW, Seat en Audi,dit is ook probleemloos verholpen d.m.v. een beetje WD 40. Verder helemaal niks, dus dat is toch fijn.