Seat Ibiza 1.4 TDi 80pk Ecomotive (2007)

Seat Ibiza
Seat IbizaSeat IbizaSeat IbizaSeat IbizaSeat IbizaSeat IbizaSeat IbizaSeat Ibiza - interieurSeat Ibiza - interieur

UitvoeringIbiza 1.4 TDi 80pk Ecomotive
Bouwjaar2007
Jaar van aanschaf2007

Deze auto hebben we aangeschaft omdat we een nieuwe zuinige wagen wilden kopen. Toen zagen we de ibiza ecomotive staan en we zagen de prijs en voor die prijs had hij best al veel opties. we hebben er nu zo'n 10000 km mee gereden en het verbruik is al gezakt naar 5.5l/100 km gemengd verbruik. hij rijdt zeer strak en houd goed de baan, goede wegligging in de bochten

- pluspunten:

= zuinig verbruik
= zit zeer comfortabel op lange ritten
= goede audio
= ziet er ook gewoon goed uit
= mooie rode dashboard verlichting
= nog geen piepjes of rammeltjes gehoord
= voorlopig geen problemen
= verbruikt nog geen olie
= uitstekende wegligging

- minpunten:

= het is een echte TDI dus veel geluid bij hoge toeren
= de standaard sierdeksels zijn lelijk
= heeft genoeg vermogen om mee te komen in het dagelijkse verkeer maar had wel wat meer vermogen mogen hebben
= demping is sportief dus redelijk hard (voor mij geen probleem)

gelukkig nog geen enkel probleem

PRIVATE LEASE Seat Ibiza

Gerelateerde forum topics

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.