AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Rover 420 SLi (1998) #2
autoreview
Signalement
Uitvoering | 420 SLi |
---|---|
Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 1998 |
Jaar van aanschaf | 1998 |
KM-stand laatst | 0 km |
ERVARINGEN
Rijdt zo"n 25000 km per jaar, auto zit goed, vind het stuurgedrag wat zweverig. Bochten goed.
Interieur een beetje saai.
Verbruik (op LPG G3) is pittig, helemaal als je sportief rijdt, en dat doe ik dan maar niet meer, want dat voel je in je beurs. Ik sta toch veel in de file :))
PROBLEMEN
Daar komen ze......
Remmen, vaak vervangen van de blokken en ook de schijven.
Koeling aan gort.
Ventilatie niet oke.
Olie lekkage, garage heeft het nog steeds niet op kunnen sporen.
Gevolg zeer pittige rekeningen, met name vanaf 80.000 km.... (nu 115.000 km)
4,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lees ook
Autotest
Rover 420 SLi (1998)
Autotest
Deze bloedmooie Jaguar XJ6 en BMW 2800 moesten de Mercedes S-klasse aanvallen
Autotest
Test: Nio ET9 - Rijden met champagnepiramide op de neus
Duurtest
In dit stukje Duitsland is het net alsof je in Amerika rijdt
Autotest
Lezersreacties (0)
Reageren