Renault Kangoo L1 E-Tech 44kWh Extra 11kW (2023)
autoreview
Signalement
Uitvoering | Kangoo L1 E-Tech 44kWh Extra 11kW |
---|---|
Versnellingen | 1, Automaat |
Bouwjaar | 2023 |
Jaar van aanschaf | 2023 |
KM-stand laatst | 7.000 km |
Fijne bestelauto
- 7.000 km
Vanwege uitbreiding in het bedrijf ben ik gaan oriënteren naar een extra bestelauto. Aangezien ik thuis al een laadpunt heb voor onze gezinsauto (ID3) en het dak vol zonnepanelen ligt heb ik gekozen voor de Kangoo e tech. Daarnaast maken we ook veel korte ritjes en dus ideaal om elektrisch te rijden.
Het trekgewicht van 1500 kg is vrij uniek in dit segment. Voor ons ideaal omdat we regelmatig met steigeraanhangers rijden.
De Kangoo bevalt goed. Wat ik goed vind van Renault is dat alles wat het moet doen, het ook doet. De app waarmee je kunt voor klimatiseren doet het altijd, het multimedia systeem doet het altijd, achteruitrijcamera altijd enz. enz. Iets wat ik van VW niet kan zeggen helaas.
Actieradius: In de winter met koude temperaturen 170-200km ( beetje provinciaal, veel stad)
In de zomer haal je prima 250-280 km. Trek je veel een aanhanger, dan kost dit heeel veel stroom.
Na 7000 km zie ik een gemiddelde van 20,7 kwh/100 km. De kangoo is uitgerust met een imperiaal dus dat zal het verbruik ook wel iets verhogen.
Conclusie: prima bestelauto voor een prima prijs, ik heb €4000 subsidie gekregen op deze auto. wat de hogere aanschafprijs iets compenseert Wel een bestelauto voor vooral stedelijk verkeer. Ga je de snelweg op, dan schiet het verbruik omhoog.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lezersreacties (0)
Reageren