Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)

Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)
Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)Renault Espace TCe 225 Initiale Paris (2018)

UitvoeringEspace TCe 225 Initiale Paris
Versnellingen7, Automaat met dubbele koppeling
Bouwjaar2018
Jaar van aanschaf2018

Comfortabel en sterk

Bijna een jaar geleden nieuw gekocht. Ik had hiervoor een Espace 4.
Deze 5 is wel geëvolueerd. Hij rijdt super, vooral de 1.8 benzinemotor is indrukwekkend, vergeleken bij alles wat ik hiervoor heb gereden. Het verbruik lijkt me uitstekend, als je je best doet rijd je gemiddeld 7l/100 km. Ik heb ook een flinke caravan, je rijdt net zo snel als zonder bij wijze van spreken dan.
Ik vond vooral het interieur veel mooier vergeleken bij alle andere auto's die ik eerst proef heb gereden.
Automatische cruise control werkt heel goed. Je kan alles instellen dat moet je wel leuk vinden.
Hij is van binnen wel wat lager als de Espace 4, wat we ook wel missen is dat de stoelen achterin niet schuin gezet kunnen worden.
Heb nog helemaal niets kapot gehad. Ik denk eigenlijk dat het een probleemloze auto wordt, alle kinderziekten zijn er wel uit.
Begrijp niet waarom zie hier de 4 en de 5 op een hoop gooien het zijn twee flink verschillende auto's.

Loopt goed

Bevalt nog heel goed.
Heeft eerste beurt bij 30.000 km gehad.
Ze hebben twee stokjes vervangen bij de voorwielophanging, die maakte geluid. Verder niets te melden.
Wat toch wel heel fijn is zijn de meesturende achterwielen, de wendbaarheid is voor zo een lange auto heel goed.
Heb in de winter wat kleinere velgen dat maakt hem nog net iets soepeler. Als caravantrekker 1300 kg is het veruit de beste die ik ooit gehad heb, lekker sterk en stabiel.
De laatst prijsstijging BPM is wel flink schrikken, hij is duizenden euro's duurder geworden. Ik heb ook gezien dat er inmiddels wat echte bedieningsknoppen toegevoegd zijn en nieuw meterscherm. Mooi, maar ik zal hem er niet voor inruilen.

We rijden lekker door

Blijft een fijne auto, hij gaat als een speer. Er is een geleider op het schuifdak en een buitenspiegel beide onder garantie vervangen.