Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)

autoreview

Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)
Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)Renault Clio Hybrid 140 R.S. Line (2020)

Signalement

UitvoeringClio Hybrid 140 R.S. Line
Versnellingen8, Sequentiële Automaat
Bouwjaar2020
Jaar van aanschaf2021
KM-stand bij aanschaf4.300 km
KM-stand laatst7.200 km
Lezerswaardering: 79%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Wat een kanjer van een auto!

  • 7.200 km

Ik heb vele andere auto's gereden: vooral ook grotere auto's met motoren tot 2,5ltr inhoud (o.a. Mazda 6), maar qua comfort rijdt deze Clio E-Tech Hybrid minstens zo goed.
In 2 maanden tijd 3.000 kilometers erbij gereden en in deze tijd van dure benzine, ben ik blij dat ik zonder enig probleem (en zonder dat ik erop hoef te letten) met gemak 4,5ltr/100km haal.
Geen enkel probleem ervaren of dat de techniek of electronica niet meewerkt.
Op deze prachtige RS-Line (in felblauw metallic) heb ik een trekhaak laten monteren. Waarschijnlijk de 1e RS-Line die een trekhaak heeft, want de Brink bleek niet te passen voor een RS-Line, ondanks dat ze zelf aangeven van wel. Reden is de diffuser en iets andere vorm van de achterbumper bij een RS-Line. Het kan wel, maar degene die de trekhaak ging plaatsen lette gelukkig goed op. Als je een afneembaar systeem neemt, wil je zo weinig mogelijk zien als de trekhaak eraf is en dan zaag je geen gaten en sleuven in die mooie RS-Line-bumper. Dan heb je een verticaal systeem nodig, wat GDW (type T60) gelukkig wel had, met slechts een klein deel uit de onderlip van de diffuser en onzichtbaar wegklapbare contactdoos.
Tot nu toe supergoede ervaring met deze Clio. Ik zal binnenkort een update schrijven.

5,0
  • Betrouwbaarheid
    5
  • Prestaties
    5
  • Comfort
    5
  • Kosten
    5
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Renault Clio

Arval
Renault Clio TCe 90 Evolution (5D/5H)
€ 365
 
Alphabet
Renault Clio TCe 90 Equilibre (5D/5H)
€ 419
 

Gerelateerde forumtopics