Porsche Taycan 4 Cross Turismo (2022)
autoreview
Signalement
Uitvoering | Taycan 4 Cross Turismo |
---|---|
Versnellingen | 2, Automaat |
Bouwjaar | 2022 |
Jaar van aanschaf | 2022 |
KM-stand laatst | 20.820 km |
Opvallend
- 20.820 km
Allereerst wil ik opmerken dat we eerder een Tesla Model S (2016) hebben gehad. Qua gebruiksgemak vond ik de Tesla prettiger en intuïtiever. Het rijcomfort was beter en de auto was veel zuiniger. Ik ben het ook niet eens met de beoordelingen over het gebruik van materialen in de Tesla. Bijvoorbeeld het gebruikte zitleer in de Tesla zag er na 5 jaar nog beter uit dan het leer in de Porsche nu na 1 jaar. Ik ben niet ontevreden over mijn Porsche, maar ik ben het er niet mee eens dat ik een stap heb gezet naar een veel luxere klasse. Eén ding is zeker: met de Porsche trek je veel bekijks vanwege zijn schitterende uitstraling. Maar dat had ik in 2016 ook met mijn Tesla Model S...
- Betrouwbaarheid3
- Prestaties4
- Comfort4
- Kosten2
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Uitgelicht aanbod
Lees ook

Praktijkervaring Porsche Taycan: eigenaren over hun elektrische Porsche

Test: Porsche Taycan Turbo S Cross Turismo

Nieuwe Volkswagen Tiguan krijgt sportief randje

Opel Ascona (1984) - In het Wild

Range Rover Evoque na vijf jaar vernieuwd
