Abonneer nú met korting

Kies nú voor een abonnement met korting

Navigatie

MENU
AutoWeek

Menu

  • Nieuws
    • Advies Centrum
    • Autonieuws
    • Autotechniek
    • Banden
    • Bestelauto's
    • Campers
    • Classics & Youngtimers
    • Elektrische auto
    • Supercars
    • Verkoopcijfers
    • Podcasts
  • Tests
    • Autoreviews
    • Autotests
    • Nieuwste autovideo's
    • Verbruiksmonitor
    • Zelf testen?
  • Auto's
    • Auto zoeken
    • CarBase Autovergelijker
    • Elektrische auto's
    • Private Lease
    • Nieuwe auto uit voorraad
  • Occasions
    • Occasion zoeken
    • Klassieker zoeken
    • Tweedehands auto
    • Auto importeren
    • Auto onderhoud
  • Tools
    • Autobandenvergelijker
    • Autoverzekering vergelijker
    • Bijtelling Calculator
    • BPM Calculator
    • Kentekencheck
    • Kostenberekening
    • Waardebepaling
    • Private Lease Vergelijker
    • Wegenbelasting
  • Forum
    • Forum Index
    • Actieve topics
    • Nieuwste topics
    • Zoeken
    • Uitleg Forum
  • Word nu
    abonnee!
    • AutoWeek
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Account
    • Mijn auto's/reviews
    • Mijn occasions
    • Mijn alerts
    • Mijn gegevens
    • Uitloggen
    • Mijn AutoWeek

      Autoweek Account
      • Autoreviews schrijven
      • Brandstofverbruik bijhouden
      • Reageren op berichten
      • Autobrochures downloaden
      • Nieuwsalerts instellen
      • Deelnemen aan het AW Forum

      en nog veel meer..

      Registreren Inloggen
    • Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

      Meer informatie
  • Zoeken
Sluiten

Zoeken

Op trefwoord

of

Op kenteken

Zoeken

Auto's
Kenteken
AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
  • Home
  • Reviews
  • Peugeot
  • 308 SW

Peugeot 308 SW XT 1.6 HDiF 110pk (2009)

autoreview

18
Peugeot 308 SW XT 1.6 HDiF 110pk (2009)
Anoniem
  • Anoniem7
  • Gebruikersreview
20 februari 2009 om 10:23
  • Meer
    • Linkedin
    • Pinterest
    • Print
    • Email
  • Whatsapp
  • Twitter
  • Facebook

Signalement

Uitvoering308 SW XT 1.6 HDiF 110pk
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2009
Jaar van aanschaf2009
KM-stand bij aanschaf40 km
KM-stand laatst190.000 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

De eerste kilometers

  • 400 km
  • 20 februari 2009

Zo, deze week heb ik eindelijk de 308 SW gekregen. Nadat deze eind oktober was besteld, duurde het het dus nog tot woensdag 18-2 voordat ze de auto kwamen afleveren. Ik ga deze auto zakelijk maar ook privé rijden, gemiddelde km per jaar zal rond de 60K zijn.

Afijn, de auto gekregen en direct op pad gegaan. Hij rijdt nu nog wat ik er van verwacht, niet al te snel, wel lekker stil en comfortabel. Hiervoor heb ik een half jaar in Opel Astra 1.7 cdti gereden, deze is door mij stevig ingereden en je merkt dat deze na 5000-10000 km pittiger werd. Die Opel heeft wel een veel rumoeriger diesel dan de Peugeot. Ik hoop deze 308 dan ook lekker pittig in te rijden.
Voor de kinderen (3 stuks) is deze auto weer een uitkomst, geen ruzie meer over dat iemand meer plek heeft, iedereen heeft net zo veel ruimte.

Waarom de 308?
Ik heb gekeken naar de Ford Focus, Passat Variant Blue Motion, Golf Variant. Ik heb daarbij laten meewegen wat er als accesoires aanwezig zijn en dat er een caravan van 1300 kg achter moet kunnen en liefst een zo laag mogelijke nieuwprijs ivm de bijtelling. Uiteraard heb ik alles getest, maar de Ford en de Passat vielen al af ivm de caravan. De Golf wordt standaard te kaal geleverd en boeit mij als auto ook niet. De DSG was nog even een optie.
Toch de Peugoet dus. Vorig jaar heb ik ook al tijdje een 407 SW gereden en het viel mij op de na lange ritten ik altijd fris uit de auto stapte, ook de kinderen vonden het dak erg leuk.
Voorkant vind ik mooi, de achterkant minder. Maar daar zit ik zelf toch niet tegen aan te kijken, dus... Wel lekker bij de XT uitvoering is de luxe. Ik ben altijd wat sceptisch tov automatisch ruitenwissers, automatisch lampen, maar tot op heden doen die het prima. De radio is voor mij goed genoeg, heb even de JBL overwogen, toch maar niet gedaan. Ik heb via de AUX aansluiting er een Ipod Classic aan gehangen, waarvan het signaal niet via de hoofdtelefoon komt, maar vanuit de stekker. Prima geluid !!
Genoeg voor nu, over een paar weken meer als er een paar duizend klm op de teller staan.

Update: oa een lekke band ...

  • 4.900 km
  • 13 maart 2009

Een eerste update na bijna 4 weken en bijna 5000 km op de teller. Auto blijft lekker relaxed, wordt voor m'n gevoel wat sneller en ruim 1000 km op een tank is heerlijk. Ik rij nu gemiddeld 1:18-19 op een tank bij gemiddeld 130-135 op de cruisecontrol.
Helaas bij 4500 km een lekke band, dus direct het slingersysteem voor de lekke band kunnen testen. Band was zo gewisseld (toch niet echt lekker op de A9 een linkerachterband verwisselen met hesje aan), helaas moest ik nog 170 km op het thuiskomertje naar huis. Ik ben nog nooit zo relaxed thuisgekomen...

Vakantie, schade en de eerste beurt

  • 20.000 km
  • 6 juni 2009

De auto is ingezet in de voorjaarsvakantie, zonder problemen volgepakt met 3 kinderen naar Toscane (1400 km) gereden, verbruik rond 1:18, met 140-150 in Duitsland en Italie. Lekker zuinig dus, nog steeds bijna 1000 km op een tank. Ik merk echter steeds meer dat de stoelen mij niet lekker zitten, te weinig steun onderin de rug en te weinig steun onder de bovenbenen. Ik 'verzit' dus redelijk vaak. Maar verder blijft hij heerlijk stil en comfortabel.

Helaas heb ik in een moment van ondachtzaamheid de auto tegen een hekje gezet, zo'n soort hekje wat een lantaarnpaal beschermt. Stapvoets reed ik daar tegenaan, zo'n hekje echter steekt op ongeveer 70 cm naar buiten toe, bij mij in het het rechtervoorspatbord bij de lamp. Het leek wel alsof de hele voorkant ontzet was. Later zag ik de schade hersteller dat er vóór de radiotor geen enkel stuk metaal meer aanwezig is. Daarvoor is het enkel kunststof, heeft te maken met voetgangersbescherming... Het was overigens snel gerepareerd.

Daarna de eerste beurt. Omdat ik meer dan 50000 km per jaar rijd, valt hij onder verzwaard onderhoud. Ik moet dus om de 15000 km al naar de garage, elke 3 maanden dus. Hier geen enkel probleem, ik hoorde alleen dat het interieur filter vervangen moest worden.

We rijden gewoon lekker verder met elke keer rond 1000-1100 km op een tank.

Vakantie met de caravan !!

  • 31.500 km
  • 5 augustus 2009

Zoals anderen ook al schreven vond ik het ook wel spannend om met onze caravan met deze auto met relatief kleine motor op vakantie te gaan. Onze caravan met opbouw van 5 meter mag 1300 kg wegen, er mag 1400 kg achter. Ik heb dus wat speling. Overigens is de auto niet heel vol bepakt en zit er niets op het dak.
Vol goede moed gingen we op pad naar Toscane, dat betekent de Alpen en de Apennijnen door. In Duitsland had de auto geen moeite met de caravan, ook Zwitserland in de opgang naar de Gotthard tunnel kon ik z'n 4 blijven rijden, ook de Apennijnen gingen prima. De snelheid zit er ook goed in, 100 op de teller met caravan is geen probleem, veel harder heb ik ook niet gereden. Wat wel opmerkelijk is, is dat de auto blijkbaar wennen moest aan het gewicht en het motormanagement daarop de motor aanpast. Het leek namelijk alsof de auto na een paar uur zuiniger werd. Of dit echt zo is, weet ik niet. Overigens was het verbruik met caravan gedurende de reis gemiddeld 8,1 liter per 100 km. Vind ik geen slechte score. Omdat het erg warm was (35-40 graden) merkte ik ook dat de auto zich wat inhield bij accelereren, ik heb dat ook eens gehad bij een Opel. Blijkbaar wordt de warmte van buiten ook meegenomen in het motormanagement.

Ergo: onze vakantie is prima verlopen met de 308, het trekken ging prima !

Verder 2 kapotte voorlampen en een kapot dagverlichtingslampje.
Binnenkort de 30000 km beurt regelen !

Update winter 2009

  • 59.866 km
  • 17 januari 2010

Het is alweer even geleden sinds de laatste review. Na 11 maanden rijden met de 308 is er weinig spannends gebeurt. Sinds de laatste review wat periodieke beurten en montage van winterbanden. Die hebben ondertussen wel de nodige diensten bewezen, de donderdag voor Kerst zat ik in regio Drachten ! Leuk, geen problemen gekend met de grip.
Tijdens een koude periode merk ik wel dat ik de kachel wat omhoog moet zetten om het aangenaam te houden. Zeker als het dak open is. In de donkere dagen is deze dan ook bijna altijd dicht, donker is het buiten toch en scheelt een hoop koude tocht.
Verder, zoals al gezegd, geen spannende zaken. Geen slijtende bekleding (!), wel kapotte lampjes en een stabiel verbruik rond 1 op 18-19.
De 308 laat me niet in de steek en doet z'n taak nog steeds prima ! Volgende beurt bij 75000 km.
Weet iemand of het door de dealer instelbaar is om de verlichting wat eerder aan te laten gaan ??

Korte update

  • 63.000 km
  • 9 februari 2010

60000 beurt net gehad, geen problemen zijn daar uit gekomen.

Ik vind hem wel steeds minder prettig rijden. Motor wordt bokkiger, lawaaiger, motor houdt kort in bij acceleren, koppeling krijgt een steeds doder punt.
Na het lezen van andere reviews van de 308 viel iets bij mij ook op: een slippende koppeling. Ik had er niet eerder echt op gelet, noemde het een slappe koppeling met een steeds vager koppelingspunt. Ik ben er op gaan letten en bij goed accelereren slipt de koppeling door ! Ik las al reviews van de 308 met de 136 pk Hdi die ook met 60k al een nieuwe koppeling er in kregen.

Bij de 75K beurt maar eens aankaarten, ik ga zo niet met deze koppeling de Gotthard op met 1500 kg erachter !

75K Beurt

  • 74.980 km
  • 20 april 2010

De 75K beurt is geweest, de winterbanden waren er al eerder afgehaald. Ik had echter het idee dat ik hierbij niet m'n oude banden terug heb gekregen. Echter, bij de 75K beurt zaten er twee nieuwe onder. Terwijl ik was verteld door de leasemaatschappij om naar de bandencentra te gaan ipv de dealer. Goed, de banden zitten er onder. Tevens nieuwe remschijven en blokken er onder gekregen. Dus prima beurt.
Mbt de koppeling: ik heb het aangekaart en tevens rondjes gereden met een monteur. En uiteraard met monteur geen slippende koppeling. Overigens had ik da laatste weken met wat warmere weer dat het probleem van echt slippen wat minder was. Wel blijft het koppelpunt erg wollig.
Toch hebben ze blijkbaar metingen gedaan en blijkt toch dat de koppeling te veel slipt of speling heeft volgens de richtlijnen. Dus 2e week mei gaat hij drie dagen naar de dealer voor een officiële demontage van de bak, controle van de stand van zaken, eventueel onderdelen bestellen na goedkeuring van de leasemaatschappij en dan montage... 3 dagen voor de zekerheid, zeggen ze.

Wordt half mei vervolgd !

Nieuwe koppeling

  • 81.838 km
  • 31 mei 2010

Het is dus eind mei geworden en inderdaad is er een nieuwe koppeling ondergezet. Het heeft wel wat voeten in aarde gehad. In de week voor hemelvaart een afspraak gemaakt voor 3 dagen om de dealer te bak te demonteren, onderdelen te bestellen en te monteren. Kon volgens de monteur ook in 2 dagen, 3 voor de zekerheid. De vervangende auto was een 206+ met 150 km op de teller. Dus maandag de 308 weggebracht. Dinsdag telefoon: we gaan het deze week niet redden, wordt volgende week maandag ivm discussie Peugeot en leasemaatschappij. Niet leuk, maar het is niet anders. Ondertussen al 1200 km gereden in de 206 1,4 zonder alles :-(
Dinsdag daarop: telefoon: euh.. het wordt eind deze week, je hebt een vliegwiel met blauwe plekken. Die wordt ook vervangen, het is de vraag of dat onder garantie valt. Dus ik antwoord: ik ben slechts berijder, jullie discussieren maar raak, ik wil die auto terug. Ja maar... (en er volgt een heel verhaal over garantie, claims, afwikkeling, kosten, bla bla bla).
Donderdag maar gebeld: is de auto al klaar? Ja, staat klaar, kom maar halen. (Ik denk dus: waarom wordt ik dan niet gebeld ? ...)
Al met al, de auto bijna 2 weken kwijt en een nieuwe koppeling en vliegwiel rijker. Helaas moet ik as. vrijdag weer terug, ze hebben de aansluiting van het roetfilter op de turbo niet goed vastgezet. Als ik stilsta of file rij, komt er een hele scherpe verbrande dieseldamp in het interieur. Wat weer te verhelpen is met de recirculatiestand, aan-uit-aan-uit, etc etc.

Volgens de dealer hoort het dan ook niet dat er bij deze km-standen een nieuwe koppeling in moet, ik heb dit in 14 jaar leaseauto's ook nog nooit meegemaakt.

Maar goed, de kilometers vliegen onder me vandaan, ik houd jullie op de hoogte !

Vakantie en meer...

  • 109.000 km
  • 22 oktober 2010

Ondertussen is het alweer oktober en is de zomervakantie alweer zowat vergeten. De 308 heeft het weer prima gedaan in de Alpen, vooral de Gotthard op met de caravan van 1350 kg. Geen probleem, maar je bent niet de snelste. Ik vind het nog steeds goed dat een 1.6 l. diesel zo even 3000 kg aan treingewicht relatoef makkelijk trekt ! Gemiddeld verbruik met caravan 7.3 l/100km, ik vind het prima resultaat, de 1.9 Touran Diesel die ik had reed 9,6l./100 km !

De nieuwe koppeling doet het prima, eerst waren er nog wat droge schrapende geluiden te horen, ondertussen zijn de geluiden verleden tijd. Hij rijdt weer prima, op een irritant rammeltje na wat de dealer niet kan oplossen, iets met de deurvanger op zo.

Het laatste nieuws is dat de auto steeds bokkiger gaat rijden, hij houdt eerste heel even in voordat het toerental omhoog gaat, hij slaat me nu wel eens af, dus extra gas om dat te vermijden. Ook als je in de file afremt en weer optrekt krijg je zo'n twee keer heen-en-weer gevoel...

Komt aan de orde bij de volgende beurt.

Ik kijk alvast wat rond voor de volgende auto, maar of dat weer een Peugeot wordt ?? Ik vind de 5008 wel praktisch met 3 kids, de Touran blijft voor mij ook een optie.

Rustig ...

  • 142.000 km
  • 15 april 2011

De afgelopen maanden valt er weinig te melden, geen kapotte lampjes, geen rare geluiden... De peugeot rijd gewoon de kilometers onder zich weg. Het lijkt net alsof na de 100000 hij alleen maar beter gaat rijden.
Goed voor Peugeot, slecht voor de lezers, er is gewoon niets te melden.

Ik ga maar langzaam kijken naar de 508, nog een klein jaartje...

Bijna ...

  • 175.000 km
  • 2 november 2011

Nou ja bijna ... Ik moet van de leasemaatschappij tot de 200k rijden met de 308. Nog ruim 4 maanden !

Ondertussen weinig te melden. De zomervakantie verliep wederom zonder problemen, de koppeling hield zich kranig in de Alpen, ook op de Gotthard. Verbruik zelfde als vorig jaar. Rammeltjes zijn er ook nog...

Bij de laatste beurt zijn er grotere zaken doorgevoerd: distributieriem, waterpomp en dat soort zaken.

Kortom, vanaf de 100k eigenlijk probleemloos gereden !

Vaarwel Peugeot

  • 190.000 km
  • 5 april 2012

Door verandering van baan heb ik de 308 achter moeten laten. De laatste periode waren er weinig problemen met de auto, ook de koppeling houdt het goed. Al met al een gemengd afscheid, enerzijds omdat de 308 niet mijn eerste keuze was (maar moest wel ivm caravan..) en anderzijds omdat ik er 3 jaar toch wel plezierig in heb gereden ...

Op naar de 508 bij mijn huidige werkgever ? Wie zal het zeggen, binnenkort op Autoweek.nl ...

3,3
  • Betrouwbaarheid
    3
  • Prestaties
    3
  • Comfort
    4
  • Kosten
    3
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
  • Rijd je zelf met een Peugeot 308? Start je eigen gebruikersreview en deel je ervaringen
 
  • Houd me op de hoogte over de Peugeot 308
  • Rapporteer deze review

Beoordeel deze review

Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.

  • slecht
  • onvoldoende
  • voldoende
  • goed
  • uitstekend

PRIVATE LEASE Peugeot 308

INFO
Athlon
Athlon
Peugeot 308 Active Pack Business 1.2 PureTech 110 (5D/6H)
€ 484
Bekijk nu ⟩
Auto.nl
Auto.nl
Peugeot 308 Active Pack Business 1.2 PureTech 130 (5D/6H)
€ 539
Bekijk nu ⟩
DirectLease
DirectLease
Peugeot 308 Active Pack Business 1.2 PureTech 110 (5D/6H)
€ 425
 
Peugeot
Peugeot
Peugeot 308 Active Pack Business 1.2 PureTech 110 (5D/6H)
€ 536
 
Peugeot 308 in de Private Lease Vergelijker

Uitgelicht aanbod

    Peugeot 308 SW 1.6 VTi X-Line *PANODAK*APK NIEUW

    Peugeot 308 SW 1.6 VTi X-Line *PANODAK*APK NIEUW

    • 2008
    • 185.035 km

    € 2.840

    Peugeot 308 CC 1.6 THP Feline | Automaat | Leder | Navigatie | Airscarf | Nieuwe ketting + cilinderkop

    Peugeot 308 CC 1.6 THP Feline | Automaat | Leder | Navigatie | Airscarf | Nieuwe ketting + cilinderkop

    • 2011
    • 122.826 km

    € 9.950

    Peugeot 308 1.6 VTi XS / Climate control / Trekhaak / Netjes

    Peugeot 308 1.6 VTi XS / Climate control / Trekhaak / Netjes

    • 2009
    • 114.943 km

    € 4.999

Meer Peugeot 308 occasions

Gerelateerde forumtopics

  • Peugeot 308 (SW p. 26)

    8146
    • 15 juni 2020

Lezersreacties (18)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens

Bekijk ook

Kopersgids

Zoeken en vergelijken
  • Peugeot 308 specificaties
  • Peugeot 308 occasions
  • Peugeot 308 video's
Advies en informatie
  • Peugeot 308 tests
  • Peugeot 308 gebruikersreviews
  • Peugeot 308 index
PREMIUM
Kia Ceed Sporty Wagon - Peugeot 308 SW - Volkswagen Golf Variant

Kia Ceed Sporty Wagon - Peugeot 308 SW - Volkswagen Golf Variant

Op het AutoWeek-forum staan regelmatig verzoeken om hulp bij de keuze van een gebruikte auto....

Lees meer
 

Peugeot 308 reviews

  • Gebruikersreview
    Peugeot 308 SW Blue Lease 1.6 HDiF 110pk (2010)

    Peugeot 308 SW Blue Lease 1.6 HDiF 110pk...

    • 26 december 2020
  • Gebruikersreview
    Peugeot 308 (2011)

    Peugeot 308 (2011)

    4
    • 18 september 2019
  • Gebruikersreview
    Peugeot 308 SW XS 1.6 VTi (2009)

    Peugeot 308 SW XS 1.6 VTi (2009)

    11
    • 25 maart 2019
  • Gebruikersreview
    Peugeot 308 SW X-Line 1.6 HDiF 110pk (2008)

    Peugeot 308 SW X-Line 1.6 HDiF 110pk (2008)

    3
    • 25 maart 2016
  • Gebruikersreview
    Peugeot 308 SW X-Line 1.6 VTi (2009)

    Peugeot 308 SW X-Line 1.6 VTi (2009)

    1
    • 16 februari 2016
  • Gebruikersreview
    Peugeot 308 SW XS Premire 1.6 VTi (2009)

    Peugeot 308 SW XS Premire 1.6 VTi (2009)

    2
    • 17 augustus 2015
  • Gebruikersreview
    Peugeot 308 SW Féline 1.6 THP 175pk (2008)

    Peugeot 308 SW Féline 1.6 THP 175pk (2008)

    5
    • 26 oktober 2014
meer reviews
Peugeot 308 Féline (2008) - Op de Rollenbank

Peugeot 308 Féline (2008) - Op de Rollenbank

91

Dus jij dacht dat een Peugeot 308 – een stationwagen op de koop toe, maar een muurbloempje...

Gerelateerd

  • Model
  • Merk
Model
Model
  • Achteruitkijkspiegel - Wielrenners zijn lief, zo lang ze van N-wegen wegblijven

    Achteruitkijkspiegel - Wielrenners zijn...

    83
    • 18 juni 2022
  • Nieuws
    Vier Euro NCAP-sterren voor Peugeot 308 en Opel Astra

    Vier Euro NCAP-sterren voor Peugeot 308...

    68
    • 25 mei 2022
  • Peugeot 308 vs. Volkswagen Golf - Dubbeltest

    Peugeot 308 vs. Volkswagen Golf - Dubbeltest

    • 20 mei 2022
  • Peugeot 308 SW - Welkom duurtest

    Peugeot 308 SW - Welkom duurtest

    74
    • 11 mei 2022
  • Nieuws
    Deze 5 elektrische stationwagons komen eraan

    Deze 5 elektrische stationwagons komen...

    76
    • 6 mei 2022
  • Achtergrond
    Op zoek naar een GTI van Peugeot voor 5k, 15k en 25k

    Op zoek naar een GTI van Peugeot voor 5k,...

    44
    • 24 april 2022
  • Peugeot 308 SW vs. Volkswagen Golf Variant - Dubbeltest

    Peugeot 308 SW vs. Volkswagen Golf Variant...

    229
    • 22 april 2022
Merk
Merk
  • Nieuws
    Stellantis legt werk in drie fabrieken stil wegens chiptekort

    Stellantis legt werk in drie fabrieken...

    63
    • 24 juni 2022
  • Nieuws
    Peugeot 408 is nieuwe 'fastback' met 308-techniek

    Peugeot 408 is nieuwe 'fastback' met 308-techniek

    296
    • 22 juni 2022
  • Peugeot 408 - Eerste kennismaking

    Peugeot 408 - Eerste kennismaking

    71
    • 22 juni 2022
  • Gebruikersreview
    Peugeot e-208 Active EV 50kWh 136 (2022)

    Peugeot e-208 Active EV 50kWh 136 (2022)

    1
    • 21 juni 2022
  • Gebruikersreview
    Peugeot 2008 Active 1.2 Puretech 82 (2017)

    Peugeot 2008 Active 1.2 Puretech 82 (2017)

    • 19 juni 2022
  • Achteruitkijkspiegel - Wielrenners zijn lief, zo lang ze van N-wegen wegblijven

    Achteruitkijkspiegel - Wielrenners zijn...

    83
    • 18 juni 2022
  • Nieuws
    Peugeot 408 wordt volgende week onthuld

    Peugeot 408 wordt volgende week onthuld

    44
    • 15 juni 2022

Persoonlijk op de hoogte blijven van autonieuws?

Over AutoWeek

  • Klantenservice
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy & Cookiebeleid
  • Cookie instellingen wijzigen
  • Gebruiksvoorwaarden

Volg AutoWeek

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Youtube
  • Podcasts
  • RSS

Meer AutoWeek

  • Aanmelden nieuwsbrief
  • Contact redactie
  • Colofon
  • Autobrochures
  • Klassiekergids

Overig

  • Adverteren
  • AutoWeek LAB
  • Je auto aanmelden
  • Koppel abonnement
  • Partners
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • McLaren
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden