Peugeot 307 Break XS 1.6 16V (2003)

autoreview

Peugeot 307 Break
Peugeot 307 BreakPeugeot 307 BreakPeugeot 307 BreakPeugeot 307 BreakPeugeot 307 BreakPeugeot 307 BreakPeugeot 307 BreakPeugeot 307 - interieurPeugeot 307 - interieur

Signalement

Uitvoering307 Break XS 1.6 16V
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2003
Jaar van aanschaf2003
KM-stand laatst0 km
Lezerswaardering: 85%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

Zoek je een vrolijk verhaal van en trotse peugeotrijder, zoek dan vooral verder. Een voordeel van een priveauto is dat je zelf kan bepalen wanneer je deze verkoopt. In mijn situatie (leaseauto) voelt het soms als een gevangenis. Ik moet nog 19.734 km en ik tel ze af op de muur... En de leaseauto wordt toch echt verwend. Keurige zijn beurten, rustige rijstijl. Maar keer op keer ... ellende. Wie kent onderstaande problemen en liefst de oplossing van probleem mbt uitlaatgassysteem en de startproblemen?

Update 7 oktober 132.056
Op vrijdag 6 oktober ’s ochtends richting utrecht. even tanken bij shell thv meerkerk en daarna helemaal niets... de peug wil niet meer starten... anwb geeft aan dat het een electronicastoring is. De accuspanning bedraagt slechts 9,8 terwijl er net een heel stuk mee gereden is. Klopt niets van. Advies is de auto direct naar de dealer te brengent. Daar staat ie nu dus weer.
In oktober heeft ie al een hele week daar vertoefd en nu zal het ook wel lang duren. Zo red ik die laatste 18.000 kilometer nooit. Er zit al een nieuwe software voor het motormanagement in. Ben dus benieuwd wat ze nu gaan proberen. (nederhof peugeot, waar ik helaas ook niet tevreden over kan zijn). Ik geef mijn huurauto (Octavia Combi 1,9 tdi) niet terug voordat de peug 10x goed heeft gestart!
En ja, die skoda bevalt eigenlijk best goed. zeer ruim, maar wel stugger geveerd. Zou dat de nieuwe kunnen worden? Eerst maar eens kijken wanneer ik snel weer de peug naar de 150000 kan rijden. Heeft iemand een rollerband waar ik hem ’snachts op kan zetten ;-)
Al met al heeft mijn rit naar utrecht 5 uur geduurd...

PROBLEMEN

-Bekleding achterstoelen laat los
-Al 50.000 km storing uitlaatgassysteem, de dealer heeft al tijden geleden geroepen dat ik maar niet meer op het lampje moet letten...???
-Rubbers laten los
-Soms start hij keurig maar soms ook echt helemaal niet (kan binnen 1 minuut anders zijn!), dan staan zelfs de datum en tijd op 0...
-Volledig willekeurig geeft de auto storingen airbags aan
boven de 3000 toeren inhouden en haperen, kostte 1 week in de garage zonder volledige oplossing van het probleem
-afslaan op willekeurige momenten.
-erg veel piepen en kraken

5,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee

Lezersreacties (5)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.