AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Peugeot 305 Break GR 1.5 (1986)
autoreview
3
Signalement
Uitvoering | 305 Break GR 1.5 |
---|---|
Versnellingen | 4, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 1986 |
Jaar van aanschaf | 2000 |
KM-stand bij aanschaf | 160.000 km |
KM-stand laatst | 160.000 km |
KOPPELING
- 160.000 km
Heb de auto gekocht en heb hem direkt geschorts en op de bokken gezet.Doordat de auto van oudere mensen is geweest heb ik besloten om de gehele koppeling systeem te vervangen.Of het nu nodig was of niet ,want ik wilde voor het zekere gaan.Dus echt een minpunt was het niet misschien had de koppeling het nog wel jaren kunnen doen.Het enige wat ik wel verneem,ook bij mijn vorige
Peugeot 309,is dat de remschijven nog al trillen bij stevig remmen,na een paar keer remmen is dat er wel weer uit.Schijven zijn niet krom,dat controleer ik regelmatig een keertje.
9,0
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lees ook
Nieuws
Peugeot 305 Break (1983) - In het Wild
Peugeot 305 GTX HDI - Kloppend Hart
Op Zoek Naar
De bijna vergeten Toyota Urban Cruiser of toch iets anders cross-overigs voor €5.000?
Nieuws