Opel Vectra 1.9 CDTi 120pk Cosmo (2007)

Opel Vectra 1.9 CDTi 120pk Cosmo (2007)

UitvoeringVectra 1.9 CDTi 120pk Cosmo
Bouwjaar2007

Van Comfort naar Cosmo

De astra is nog niet weg of er staat al vervanging voor de deur, neen ik ben er ook niet trots op. Waar ik wel trots op ben is mijn nieuwe Opel Vectra C 1.9 cdti 120pk Cosmo van 2009, met maar 51k km op de klok. Hij ziet er nog fantastisch uit, alles werkt nog zoals het hoort, hij ruikt nog nieuw. Het is gewoon perfect wat ik zocht. En gaat als de brandweer tegenover de astra.

Onderhoud I

Maar snel even een onderhoudje gedaan want, ach ja kan nooit kwaad.

Veer afgebroken

Vandaag na een iets te bruusk manoevre is er een veer afgebroken. De zon scheen in mijn ogen en ze hadden na 5 maanden de weg nog niet fatsoenlijk afgewerkt. ("That's belgium for ya") En ik ben tegen 70 over een klein afgrondje geknald. Voor de rest niks kapot. En hij Rijd en stuurt nog perfect.