Nissan Micra (2007)

Nissan Micra (2007)

Bouwjaar2007

Ervaring

Nu 10.000 km verder, even een review schrijven over de Micra 1.6. gezien onze eerdere ervaring met de Micra K12 serie, moet ik zeggen dat ik Micra K12 prima vind rijden, betrouwbaar, wendbaar, ideale stadsauto. lage onderhoudskosten en wegenbelasting . tot nu toe geen problemen gehad met deze serie.
Comfort :
+Schakel lui te rijden ( ook de 1.4)
+ Verwarming en Airco (houdt de auto prima koel ook met de hoge zomer temperaturen) werken prima,
+ stuurt goed
+ handige stadsauto
+ verbruik op LPG 1:13

- Geluidsniveau boven de 100 km/uur is te hoog ( niet comfortabel !)
ook bij de 1.6 veel te hoog helaas. ( waarom geen overdrive ! )
- Stoelen in de 1.6 vindt ik niet lekker zitten, in de 1.4 zaten ze beter
- Geen cruisecontrol

Alweer een Micra

Deze Micra 1.6, hebben we aanschaft nadat we de vorige Micra 1.4 (K12) op LPG naar 4 trouwe en probleemloze jaren ( en 44000 km verder) hebben verkocht, gezien die toch wel veel olie begon te verbruiken. Deze hebben we particulier verkocht met de opmerking dat die olie verbruikte Ondertussen had ik deze huidige Micra 1.6 gekocht met maar 66000 op de teller (NAP) . Deze heb ik voorzien van een LPG BRC installatie. gezien we weer van plan zijn er een aantal jaren er te meerijden.

PRIVATE LEASE Nissan Micra