Matt 5069850
Asfaltkampioen

Zijn broertje, de R5:

Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is volledig anders, op het dak na. Bekijk de Vijf maar naast de onderste van de twee foto's.ik mis het profielaanzicht. Is dit een R5 met andere koplampen of heeft de Micra een volledig ander koetswerk?
Goed verhaal. Zijn gewoon hetzelfde…De Nissan lijkt op die foto langer. Omdat de R5 hoger is of gewoon de manier waarop de foto genomen is?
Nou dat pessimisme valt wel mee hoor. En dat laatste deel ik met je, maar ik vind de uitwerking zo op 't eerste gezicht wat teleurstellend. Dat zit 'm dan in details, in bumpers, in pogingen om een bonkige carrosserie een wat rondere look mee te geven. Wellicht valt alles IRL op z'n plaats...Wat een pessimisme allemaal. De Micra mag ten opzichte van de 5 dan wat eigen karakter missen, het is nog steeds een leuke compacte EV en ik denk dat de Nissan-dealers er maar wat blij mee zijn.
Die moet dan toch wel een heel stuk goedkoper worden dan een 5 om succesvol te worden.
Moderator
Direct rebadgen tot InfinitiLol, dat wordt dan vast een succes.
Nissan premium
De volgende Mitsubishi Colt (2027) wordt ook een variatie op de Renault 5 (Alpine A290, Nissan Micra).Tja voor goedkopere Renaults hebben ze al Mitsubishi. Dat maakt dit niet minder kansloos natuurlijk.
Nou zeg, wat een raar plan. Maakt Renault nu eens iets wat onmiskenbaar Renault is, wordt het her en der verwaterd tot het niks meer waard is. Ik zou haast denken dat het verkopen van de 5-heritage ze op den duur in de kont gaat bijten...De volgende Mitsubishi Colt (2027) wordt ook een variatie op de Renault 5 (Alpine A290, Nissan Micra).
![]()
Après les Renault 5, Alpine A290 et Nissan Micra, il y aura un quatrième clone, et ça ne sera pas une Dacia !
En 2027, Mitsubishi lancera la huitième génération de sa Colt qui sera 100% électrique. Fini la copie d’une Renault Clio, c’est la R5 qui servira de base.www.automobile-magazine.fr