Nissan Leaf e+ 62kWh Tekna (2019) #2
autoreview
Signalement
Uitvoering | Leaf e+ 62kWh Tekna |
---|---|
Versnellingen | 1, Automaat |
Bouwjaar | 2019 |
Jaar van aanschaf | 2021 |
KM-stand bij aanschaf | 37.531 km |
KM-stand laatst | 83.104 km |
Al heel wat kilometers erop zitten
- 83.104 km
Elektrisch rijden in Nederland is geen probleem meer. De Leaf die ik rijd is de zgn e+ uitvoering. D.w.z. een grote batterij en diverse rijhulp systemen.
Het rijden in de Leaf is goed. Een nadeel vind ik de range in de winter, deze is echt significant lager dan in de zomer. In de zomer onder goede omstandigheden kan ik de 400 kilometer passeren, in de winter lukt dat niet. De batterij is niet geconditioneerd, wat wil zeggen, hij wordt niet verwarmd of gekoeld. Verder laat de werking van de app die je bij het voertuig kunt installeren wel eens aan duidelijkheid over.
Al met al, een goede elektrische auto maar in de winter is de range met max 280 kilometer niet overdreven hoog.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Nissan Leaf
