Abonneer nú met korting

Kies nú voor een abonnement met korting

Navigatie

MENU
AutoWeek

Menu

  • Nieuws
    • Advies Centrum
    • Autonieuws
    • Autotechniek
    • Banden
    • Bestelauto's
    • Campers
    • Classics & Youngtimers
    • Elektrische auto
    • Supercars
    • Verkoopcijfers
    • Podcasts
  • Tests
    • Autoreviews
    • Autotests
    • Nieuwste autovideo's
    • Verbruiksmonitor
    • Zelf testen?
  • Auto's
    • Auto zoeken
    • CarBase Autovergelijker
    • Elektrische auto's
    • Private Lease
    • Nieuwe auto uit voorraad
  • Occasions
    • Occasion zoeken
    • Klassieker zoeken
    • Tweedehands auto
    • Auto importeren
    • Auto onderhoud
  • Tools
    • Autobandenvergelijker
    • Autoverzekering vergelijker
    • Bijtelling Calculator
    • BPM Calculator
    • Kentekencheck
    • Kostenberekening
    • Waardebepaling
    • Private Lease Vergelijker
    • Wegenbelasting
  • Forum
    • Forum Index
    • Actieve topics
    • Nieuwste topics
    • Zoeken
    • Uitleg Forum
  • Word nu
    abonnee!
    • AutoWeek
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Account
    • Mijn auto's/reviews
    • Mijn occasions
    • Mijn alerts
    • Mijn gegevens
    • Uitloggen
    • Mijn AutoWeek

      Autoweek Account
      • Autoreviews schrijven
      • Brandstofverbruik bijhouden
      • Reageren op berichten
      • Autobrochures downloaden
      • Nieuwsalerts instellen
      • Deelnemen aan het AW Forum

      en nog veel meer..

      Registreren Inloggen
    • Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

      Meer informatie
  • Zoeken
Sluiten

Zoeken

Op trefwoord

of

Op kenteken

Zoeken

Auto's
Kenteken
AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
  • Home
  • Reviews
  • Nissan
  • Leaf

Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)

autoreview

9
Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)
Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)
Anoniem
  • Gebruikersreview
  • Meer
    • Linkedin
    • Pinterest
    • Print
    • Email
  • Whatsapp
  • Twitter
  • Facebook

Signalement

UitvoeringLeaf 40kWh Tekna
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2018
Jaar van aanschaf2019
KM-stand bij aanschaf12.800 km
KM-stand laatst100.000 km
Lezerswaardering: 81%Keuze van de redactie
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Aankoop

  • 12.800 km
  • 25 maart 2019

Dus in mijn hoofd was ik al een tijdje bezig met het EV verhaal. Geen Tesla geld, geen lease auto. Wel 20 zonnepanelen op mijn huis, een goede reiskosten vergoeding en een 10 jaar oude Citroën C6 waarmee ik inmiddels meer dan 150.000 km mee had gereden. En ja, nu hoor ik u denken, kost dat niks dan? Jawel, maar liefde kost geld. De liefde is nooit voorbij gegaan maar op een gegeven moment was ik het gewoon zat om €180 per maand aan wegenbelasting te betalen, de verzekering gebaseerd op de cataloguswaarde en het verbruik van 1:12. Daarbij moet het onderhoud van deze dame niet uitgevlakt worden hoewel ik dat merendeels zelf deed.

De knoop doorgehakt, de C6 verkocht en de Leaf, tweedehands, voor een scherpe prijs aangeschaft inclusief 6 maanden garantie en natuurlijk nog de fabrieksgarantie. Mis ik de C6? JAZEKER!!, Mis ik de kosten? NOPE!!

De Leaf heb ik gekocht, zes maanden oud met 12800 km op de klok. Ik heb me zeer goed ingelezen en was van alle nukken, eigenaardigheden en ergernissen op de hoogte. Dat zouden meer mensen moeten doen zou ik bijna willen zeggen. Neemt niet weg dat ook ik mijn ergernisjes heb hoor. De aankoop bij Smeeing in Soest was gladjes maar verder prima.

En dan begint eigenlijk het grote avontuur van laadpasjes, laadpalen, range. etc etc...

Doen!!

  • 47.000 km
  • 24 januari 2020

Toen de Nissan Leaf in 2011 op de markt kwam was ik eigenlijk meteen verkocht. Niet vanwege de looks maar gewoon omdat er een fabrikant was die het gewoon ging doen. Een FEV op de markt brengen. Betalen kon ik hem niet en een leasewagen zit er voor mij niet in. Inmidddels zijn we wat jaren verder en heeft Elon Musk de FEV op een hoger plan gebracht zoals Steve Jobs de mobiele telefoon op een hoger plan gebracht heeft. En dat is ook hoe ik naar de EV kijk. Zo fossiel als een ICE is en bijft, zo onderhevig is de EV aan de grillen van onze tijd.

Destijds was ik wellicht één van de eersten in Nederland met een iPhone. Ik had de eerste versie die nog gejailbreakt moest worden en daar reed ik speciaal voor naar Den Haag. Inmiddels ben ik van de premium iPhone overgestapt op een normale Android die zijn werk prima doet voor een fractie van de kosten van een Apple product. (okay, ik weet dat die iPhone 1 in originele doos een lieve som geld waard is maar hij is niet te koop echter ligt ook niet in de vitrine)

Dus als ik eerlijk ben had ik best graag een Tesla gehad en dan de Model 3 die hier ten onrechte toch vaak als M3 wordt aangeduid... die aanduiding is een Duitser voorbehouden dunkt me. De S is, zelfs tweedehands, eigenlijk onbetaalbaar. Laatst sprak ik iemand die me trots zijn tweedehands Model S liet zien die hij voor €50.000,- had aangeschaft... 200.000km op de teller... Ik kan het niet betalen en zou het ook niet willen betalen. Dus ja, wellicht is de Nissan Leaf de goedkopere Android.

Onderweg Laden

  • 47.000 km
  • 24 januari 2020

Eigenlijk hoef ik onderweg nooit te laden. Ik laad thuis. Mijn verbruik ligt in de winter op 15,6 kWh/100km wat neerkomt op ongeveer €3,- per 100km. Dat wordt ruimschoots gedekt door mijn km vergoeding.

Die keren dat ik onderweg moet laden, maak ik er ook een sport van om dat gratis te doen. Zo hebben Lidl en Ikea al een aardig netwerk van gratis snelladers. Ook een aantal Nissan Dealers bieden deze service gratis. Daarnaast kun je natuurlijk laden langs de snelweg en dat is duur. Maar waar de prijzen van een liter brandstof langs de snelweg altijd hoog zijn, zo kun je met een stapel laadpassen behoorlijk shoppen bij de gele bogen. Dus bij Fastned betaal ik 0,35ct voor een kW met een Duitse pas, waar ik met de pas van Newmotion / Shell, ongeveer het dubbele zou betalen. Dus enig onderzoek is gewenst ;-).

Nogmaals, de afgelopen 35.000 km heb ik maar zeer beperkt opgeladen langs de snelweg. Als je dat af zou zetten tegen het aantal tankbeurten a 10 minuten per keer, zou je al gauw een uur of 8 per jaar kwijt zijn met tanken. Aantoonbaar heb ik minder stilgestaan langs de snelweg om bij te laden. Thuis aan de stekker en de volgende ochtend heb je een volle batterij.

Hoe zit dat nou met die Range?

  • 47.000 km
  • 24 januari 2020

Hoe zit dat nou eigenlijk met die range? Die range is behoorlijk kut als je gewend bent om 700+km te rijden op een volle tank van 70 liter. Maar dat wist ik van tevoren omdat ik mij goed had ingelezen en wist wat ik ging kopen. Ik ben altijd een rustige rijder geweest en ben nu eigenlijk een nog rustiger rijder geweest. En dat helpt. Echt waar. Nu, in de winter, is mijn range rond de 190km op een volle lading, waarbij moet worden aangetekend dat de State of Health van de batterij van mijn Leaf op dit moment 93% bedraagt.Met dank aan de fatastische app, LeafSpyPro.
Rijd ik als een opa? Misschien wel maar met de komende snelheidsbeperkingen, valt dat eigenlijk nog wel mee. Meestal heb ik de ProPilot aanstaan. Dit houdt in dat de auto zelf rijdt en dat is erg prettig. Ik heb als het ware mijn eigen privé coupé, luister muziek, eet een broodje, drink wat koffie en laat me naar mijn werk rijden. Want dat is toch wat we allemaal doen nietwaar? Woon werk rijden. In mijn geval is dat 150 km per dag en dat gaat probleemloos als ik met 100% lading start. Dan houd ik zo, in de winter, ongeveer 20% lading op als ik weer thuis ben. Daar kun je eigenlijk nog best boodschappen mee doen of in de buurt een beetje rond karren. Ik herken me dan ook niet in de negatieve verhalen alhier over de range van tussen de 90 en 130km. Rijd ik dan de hele weg 130? Neen, ik zet de snelheid op 98km/h en laat me rijden. Heerlijk ontspannen? En die Teslas dan die voorbij suizen? Tja.... simpel... ik kan het niet betalen... ;-)

Moet je dan niet constant onderweg opladen?

Hoe rijdt die Leaf?

  • 47.800 km
  • 25 januari 2020

Hoe rijdt die Leaf?

Die rijdt prima. Oké, het veercomfort valt me tegen maar dat is niet zo gek als je al meer dan 20 jaar een hydropneumaat gewend bent. Gelukkig heb ik nog een CX in de garage staan.

De superlatieven over het directe koppel, de geruisloosheid, hebben jullie allemaal wel gehoord en die kloppen ook. Ik ben vooral verbaasd over de auto pilot, die bij Nissan ProPilot is gedoopt. 90% van mijn snelwegkilometers doet de Nissan zelf zijn werk en ligt mijn hand losjes op het stuur. In combinatie met de adaptieve cruise control draagt dat bij aan een zeer hoge mate van comfort. Natuurlijk moet je wel opletten maar je rijd echt een stuk ontspannender. De telefoon laat je natuurlijk nog steeds links liggen maar door de aanwezigheid van Google Car Play vermaak je je alsnog prima met wat muziek van Spotify, een goede Podcast of een luisterboek. Niks op aan te merken en alles werkt naar behoren.

Natuurlijk zet je in deze maanden 15 minuten voor vertrek de verwarming aan. Dit werkt op een warmtepomp en is dus efficiënt te noemen. Tegelijk gaat ook de stuurverwarming en stoelverwarming aan, als je dat hebt ingesteld. Dit alles kan via een app of via een timer in de auto zelf. Nooit meer krabben hoewel dat met de opwarming van de aarde ook niet meer vanzelfsprekend is in de winter.

In de zomer omgekeerd en zet je de airco aan voor vertrek om in een heerlijk koele auto te stappen.

De bouwkwaliteit is denk ik zoals je die van de gemiddelde Jap kunt verwachten. Goed voor elkaar, geen rammeltjes o.i.d. Betere stoelverstelling zou fijn zijn en ook axiaal verstellen van het stuurwiel ontbreekt. De ruimte op de achterbank is goed voor drie volwassenen. De achterbankverwarming wordt door de kinderen gewaardeerd. Nadeel is dat deze zichzelf niet uitschakeld na een bepaalde tijd waardoor je ongemerkt een sluipverbruiker hebt.

Het onderhoud is ook overzichtelijk. De 30.000km beurt was bij de dealer welgeteld €139,-

Ergernissen?

  • 47.900 km
  • 26 januari 2020

Natuurlijk erger ik me aan bepaalde zaken.

Bijvoorbeeld waarom er niet met 3 fasen geladen kan worden. Dat is gewoon zonde. Dan ben je bij een 22kW laadpaal in max twee uurtjes weer vol. Dat was niet nodig geweest en beperkt je als je bijvoorbeeld een museum wilt bezoeken ergens. Dan moet je op de terugweg wellicht gebruik maken van een snellader.

De achteruitkijkspiegel zit behoorlijk laag op de voorruit en beperkt echt het zicht naar rechtsvoor.

De middenarmsteun, hier al eens genoemd, is echt veel te kort. die ga ik t.z.t. nog eens modificeren. Zachte led interieur verlichting was ook welkom geweest.

Eigenlijk is dat het wel, ik zit prima, de auto rijdt echt fijn en geen rammeltjes.

Wat wordt de volgende?

  • 47.900 km
  • 26 januari 2020

Nou, eigenlijk was ik voorlopig niet van plan om een andere auto te kopen. Ik ga deze helemaal oprijden en als de accu in een te slechte staat is, dan is het plan deze te vervangen. Ik hoop met deze batterij minstens 200.000km te doen en dan te vervangen of refurbishen. Bij vervangen wil ik dan de oude in mijn huisinstallatie plaatsen. Ik ga ervan uit dat de tractiemotor langer meegaat dan de accu.

Er bestaan ook al accu's die je bij kunt plaatsen. In totaal kun je ongeveer 18kWh bijplaatsen en dat geeft behoorlijke extra range.

Ik zal jullie de komende tijd proberen op de hoogte te houden van het wel en wee van mijn Leaf.

Update

  • 80.000 km
  • 1 mei 2021

Inmiddels zijn we alweer bijna anderhalf jaar verder en tik ik volgende week de 80.000 elektrische kilometers aan. De State of Health (SOH) van de batterij is inmiddels gedaald van 93% bij aanschaf naar 91%. Dus de batterij heeft nog 91% van zijn oorspronkelijke capaciteit. Dat lijkt me eigenlijk helemaal geen slecht resultaat.

Behalve een waterlekkage door een verkeerd gemonteerde kabel voor de trekhaak, geen noemenswaardige problemen gehad met de auto. De woon-werk afstand is inmiddels opgelopen naar 94km enkele reis en omdat er op mijn werk een laadmogelijkheid is, geen probleem met range. Anders zou het wel krap worden, met name in de winter.

De garantie op de auto loopt nu af in juni. De garantie op het EV systeem, incl batterij is 8 jaar of 160.000km. Ik ben benieuwd of ik dat ga halen.

Ik ben nog steeds erg tevreden met de LEAF. We rijden overal naartoe en maken maar zeer zelden gebruik van Snelladers onderweg.

Beurt

  • 82.000 km
  • 11 juni 2021

Vorige week een beurt en dat was welgeteld 175,- Euro. De SOH (State Of Health) van de batterij is wel opeens met 1% gedaald naar 89,07. Dat heeft met het warme weer van de afgelopen dagen te maken. In de winter loopt die altijd weer een beetje op. Afgelopen twee weken weer noodgedwongen moeten snelladen onderweg vanwege trips langer dan 200km. En dat was helemaal geen probleem. 270 km en in totaal 10 minuten bij Fastned gestaan. Even de benen strekken, de appjes lezen en nieuws op de telefoon checken en weer door.

Tevens een voorstel gehad om de 40kWh in te ruilen voor een 62kWh. Dat bleek een sigaar uit eigen doos en eigenlijk vind ik dat ook niet erg. We rijden heel veel in de LEAF en dat bevalt ons goed dus het lijkt erop dat we nog even doorgaan met deze.

Op naar de 100.000 elektrische kilometers.

Op naar de 100,000 km

  • 90.000 km
  • 7 oktober 2021

Vandaag de 90.000 km gepasseerd. Op naar de 100.000 elektrische kilometers. SOH 89,09% en stabiliseerd. Verder geen noemenswaardige zaken. Auto rijdt erg fijn, is betrouwbaar en zuinig. De zomerbanden achter hebben wat last van cuppen. Met name rechtsachter. Die houden we in de gaten.

100,000km

  • 100.000 km
  • 22 maart 2022

Later dan gedacht, vanwege Corona, de 100.000 kilometer gepasseerd.
Ik heb de auto nu, op de kop af, drie jaar en in die periode 87.200 probleemloze kilometers gereden. Ten Opzichte van de laatste SOH is die weer iets omhoog gegaan en de batterij heeft nu een SOH van 89.43%. Ik verwacht wel dat deze, naarmate de temperatuur weer gaat oplopen in de zomer, weer iets omlaag zal gaan. In juni wordt de auto vier jaar dus ik kom op ongeveer 2,5% verlies aan capaciteit per jaar. Dat valt me eigenlijk wel mee en lijkt zich bovendien wel te stabiliseren op dit moment.
In de range van de auto is dit nauwelijks merkbaar. Bij normaal 100km/u op de snelweg, in de winter een bereik van zo'n 190km en in de zomer ongeveer 220km.

De garantie van de auto is inmiddels verlopen maar tot op heden heb ik geen grote issues met de auto gehad en ben nog steeds erg tevreden met de Leaf. Natuurlijk kijk ik af en toe met een jaloerse blik naar een EV6 of M3LR Maar linksom of rechtsom, de auto voldoet nog steeds prima. Extra range is leuk maar tegen welke prijs? Goedkoper dan nu kan ik haast niet rijden. Dus ik denk dat de LEAF nog wel eventjes blijft, het is een erg fijne auto en i.c.m. de ProPilot, heerlijk voor woon werk verkeer.

+ Comfortabel en betrouwbaar
- Rijbereik en gebrek aan BMS.

4,5
  • Betrouwbaarheid
    5
  • Prestaties
    4
  • Comfort
    4
  • Kosten
    5
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
  • Rijd je zelf met een Nissan Leaf? Start je eigen gebruikersreview en deel je ervaringen
 
  • Houd me op de hoogte over de Nissan Leaf
  • Rapporteer deze review

Beoordeel deze review

Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.

  • slecht
  • onvoldoende
  • voldoende
  • goed
  • uitstekend

PRIVATE LEASE Nissan Leaf

INFO
Athlon
Athlon
Nissan Leaf 40kWh Acenta (5D/CVT)
€ 469
Bekijk nu ⟩
Nissan
Nissan
Nissan Leaf 40kWh Acenta (5D/CVT)
€ 504
Bekijk nu ⟩
Nissan Leaf in de Private Lease Vergelijker

Uitgelicht aanbod

    Nissan Leaf 2.ZERO EDITION 40 kWh Navigatie | Pro-pilot | Stoelverwarming | 360Cam

    Nissan Leaf 2.ZERO EDITION 40 kWh Navigatie | Pro-pilot | Stoelverwarming | 360Cam

    • 2018
    • 88.968 km

    € 24.295

    Nissan Leaf Acenta 40 kWh | INCL BTW | Stoelverw | CarPlay | Cruise contr | Navi | Camera | Lm-velgen

    Nissan Leaf Acenta 40 kWh | INCL BTW | Stoelverw | CarPlay | Cruise contr | Navi | Camera | Lm-velgen

    • 2019
    • 12.653 km

    € 26.890

    Nissan Leaf Electric 40kWh Tekna Airco Bose Leder Navigatie 12% Bijtelling

    Nissan Leaf Electric 40kWh Tekna Airco Bose Leder Navigatie 12% Bijtelling

    • 2021
    • 16 km

    € 31.944

Meer Nissan Leaf occasions

Gerelateerde forumtopics

  • Nissan Leaf II | Update 2022, vanaf € 29.700

    56
    • 25 maart 2022

Lezersreacties (9)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens

Bekijk ook

Kopersgids

Zoeken en vergelijken
  • Nissan Leaf specificaties
  • Nissan Leaf occasions
  • Nissan Leaf video's
Advies en informatie
  • Nissan Leaf tests
  • Nissan Leaf gebruikersreviews
  • Nissan Leaf index
PREMIUM
Occasiontest: BMW i3 vs. Nissan Leaf

Occasiontest: BMW i3 vs. Nissan Leaf

Het aanbod van nieuwe elektrische auto’s groeit fors en daarvan profiteren vooral zakelijke...

Lees meer
 

Nissan Leaf reviews

  • Gebruikersreview
    Nissan Leaf e+ 62kWh Tekna (2019)

    Nissan Leaf e+ 62kWh Tekna (2019)

    3
    • 2 januari 2022
  • Gebruikersreview
    Nissan Leaf e+ 62kWh N-Connecta (2019)

    Nissan Leaf e+ 62kWh N-Connecta (2019)

    7
    • 14 november 2020
  • Gebruikersreview
    Nissan Leaf 2.Zero N-Connecta (2018)

    Nissan Leaf 2.Zero N-Connecta (2018)

    5
    • 9 augustus 2020
  • Gebruikersreview
    Nissan Leaf 40kWh N-Connecta (2020)

    Nissan Leaf 40kWh N-Connecta (2020)

    6
    • 16 juli 2020
  • Gebruikersreview
    Nissan Leaf 40kWh Tekna (2020)

    Nissan Leaf 40kWh Tekna (2020)

    6
    • 2 mei 2020
  • Gebruikersreview
    Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)

    Nissan Leaf 40kWh Tekna (2018)

    15
    • 30 april 2020
  • Gebruikersreview
    Nissan Leaf 2.Zero Tekna (2018)

    Nissan Leaf 2.Zero Tekna (2018)

    2
    • 18 april 2020
meer reviews
Nissan Leaf - Occasion aankoopadvies

Nissan Leaf - Occasion aankoopadvies

67

In 2011 maakten we kennis met de eerste generatie Nissan Leaf, de tweede kwam in 2018 op de...

Gerelateerd

  • Model
  • Merk
Model
Model
  • Nieuws
    Nissan Leaf 10 procent goedkoper

    Nissan Leaf 10 procent goedkoper

    144
    • 25 maart 2022
  • Nieuws
    Nissan Leaf subtiel vernieuwd

    Nissan Leaf subtiel vernieuwd

    42
    • 23 februari 2022
  • Gebruikersreview
    Nissan Leaf e+ 62kWh Tekna (2019)

    Nissan Leaf e+ 62kWh Tekna (2019)

    3
    • 2 januari 2022
  • Nissan Leaf - Occasion aankoopadvies

    Nissan Leaf - Occasion aankoopadvies

    67
    • 24 november 2021
  • Nieuws
    Nissan Leaf-opvolger: nieuwe vorm, nieuwe basis

    Nissan Leaf-opvolger: nieuwe vorm, nieuwe...

    16
    • 19 oktober 2021
  • Nieuws
    Nissan verkoopt 250.000ste EV in Europa

    Nissan verkoopt 250.000ste EV in Europa

    18
    • 7 september 2021
  • PREMIUM
    Occasiontest: BMW i3 vs. Nissan Leaf

    Occasiontest: BMW i3 vs. Nissan Leaf

    • 13 juli 2021
Merk
Merk
  • Autotest
    Nissan Juke Hybrid - Eerste rijtest: zo rijdt Juke met hybridesysteem Renault

    Nissan Juke Hybrid - Eerste rijtest: zo...

    10
    • 25 juni 2022
  • Nieuws
    Deze auto's hadden in de jaren 80 al vierwielbesturing

    Deze auto's hadden in de jaren 80 al vierwielbesturing

    62
    • 25 juni 2022
  • Gebruikersreview
    Nissan Micra 1.0 GX (1997)

    Nissan Micra 1.0 GX (1997)

    2
    • 23 juni 2022
  • Nieuws
    Prijs Nissan Juke Hybrid bekend, in augustus bij de dealer

    Prijs Nissan Juke Hybrid bekend, in augustus...

    19
    • 10 juni 2022
  • Nieuws
    Facelift voor Nissan Altima

    Facelift voor Nissan Altima

    11
    • 9 juni 2022
  • Gebruikersreview
    Nissan X-Trail DIG-T 163 N-Connecta (2019)

    Nissan X-Trail DIG-T 163 N-Connecta (2019)

    3
    • 8 juni 2022
  • Nissan Micra 1.3 – 2000 – 361.834 km - Klokje Rond

    Nissan Micra 1.3 – 2000 – 361.834 km -...

    • 30 mei 2022

Persoonlijk op de hoogte blijven van autonieuws?

Over AutoWeek

  • Klantenservice
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy & Cookiebeleid
  • Cookie instellingen wijzigen
  • Gebruiksvoorwaarden

Volg AutoWeek

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Youtube
  • Podcasts
  • RSS

Meer AutoWeek

  • Aanmelden nieuwsbrief
  • Contact redactie
  • Colofon
  • Autobrochures
  • Klassiekergids

Overig

  • Adverteren
  • AutoWeek LAB
  • Je auto aanmelden
  • Koppel abonnement
  • Partners
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • McLaren
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden