Mitsubishi Outlander PHEV Intense+ (2020)

autoreview

Mitsubishi Outlander PHEV Intense+ (2020)

Signalement

UitvoeringOutlander PHEV Intense+
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2020
Jaar van aanschaf2020
KM-stand bij aanschaf7 km
KM-stand laatst150 km
Lezerswaardering: 75%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Eerste ervaring met een PHEV

  • 150 km

Na 2 st. Mitsubishi CVV benzine uitvoering gereden te hebben nu de overstap gemaakt naar een PHEV.
Na veel vergelijk uiteindelijk gekozen voor de Intense+ in de nieuwe rode kleur, waarbij voor ons de belangrijkste reden was dat de Intense+ een eigen Tom-tom systeem heeft. Nog overwogen om voor de Instyle te gaan echter vonden wij de binnen bekleding van de hemel en stijlen in de kleur zwart niet mooi.
De eerste ervaring met deze PHEV was voor ons wel een openbaring! Stil, enorme trekkracht en het overschakelen naar de benzine motor is haast niet te merken.
De stoelen zijn sterk verbeterd zeker de toevoeging van de lende steun is top.
Heel positief is het feit dat deze uitvoering lichter stuurt dan de benzine uitvoering. Verder vonden wij het systeem om energie terug te winnen waarbij de auto bij loslaten van het gas automatisch sterk afremt, heel positief, je gebruikt amper meer je rem, dit in tegenstelling tot de CVV uitvoering die bij het loslaten van het gas blijft doorrollen en waarbij je veel moet bij remmen, met als gevolg snelle slijtage van je remblokken (50.000km)
Tot nu toe wordt de 40 a 50 km elektrisch makkelijk gehaald. Tot zover de eerste ervaring komende tijd gaan we de verdere nieuwigheden ontdekken en gaan we bijhouden wat de kosten per km zijn, ik kom hier later dan nog op terug.

5,0
  • Betrouwbaarheid
    5
  • Prestaties
    5
  • Comfort
    5
  • Kosten
    5
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Lezersreacties (1)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens