Mitsubishi Outlander 2.0 2WD Invite Plus (2006)

autoreview

Mitsubishi Outlander
Mitsubishi OutlanderMitsubishi OutlanderMitsubishi OutlanderMitsubishi OutlanderMitsubishi OutlanderMitsubishi OutlanderMitsubishi OutlanderMitsubishi Outlander - interieurMitsubishi Outlander - interieur

Signalement

UitvoeringOutlander 2.0 2WD Invite Plus
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2006
Jaar van aanschaf2006
KM-stand laatst0 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

Ik rijd nu bijna 1,5 jaar in deze auto. Ik moet zeggen dat hij bijzonder goed voldoet. Het is een zeer comfortabele reisauto, redelijk stil, zeer ruim (op de bagageruimte na, deze is gewoontjes) en met mijn rijstijl nog redelijk zuinig ook. Ik rijdt ongeveer 1 op 11 met mijn winterbanden. Op ’zomer’banden zelfs nog iets zuiniger. Meteen bij aanschaf is er een powerbox geplaatst, waardoor de auto 150 pk heeft i.p.v. 136 en waardoor hij nu 200NM levert ipv 175 of zoiets. Ik kan dus geen vergelijk maken met orginele mototuitvoering. Volgens mijn garage scheelt het voelbaar meer vermogen. Ik heb afgelopen zomer mijn caravan van ongeveer 1200 kg (beladen) probleemloos naar zuid-frankrijk gesleept. De meeste stukken kun je moeiteloos in de 5e versnelling rijden. Alleen bergopwaarts moet je uiteraard terugschakelen, maar omdat de auto redelijk veel toeren maakt, en daarbij ook zijn hoogste koppel levert, gaat het bergopwaarts ook prima, zonder dat de hele zaak inzakt. Wat vooral positief opvalt is dat naarmate je harder met de auto rijdt, hij volledig trillngsvrij gaat draaien. Ik weet niet of dit komt door de balansassen, maar het is echt een naaimachientje tussen 120 en 140 km p/uur (harder rijdt ik niet..).Natuurlijk is de hoge zit heerlijk, en is de ruimte op de achterbank riant. Echt heel veel auto, van goede kwaliteit, voor weing geld.

PROBLEMEN

Krakende rugleuning van de bestuurdersstoel. Meer niet.

8,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Mitsubishi Outlander

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (2)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.