Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 DI-T 2WD First Edition (2018)

autoreview

Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 DI-T 2WD First Edition (2018)
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 DI-T 2WD First Edition (2018)Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 DI-T 2WD First Edition (2018)Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 DI-T 2WD First Edition (2018)Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 DI-T 2WD First Edition (2018)Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 DI-T 2WD First Edition (2018)

Signalement

UitvoeringEclipse Cross 1.5 DI-T 2WD First Edition
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2018
Jaar van aanschaf2018
KM-stand bij aanschaf6 km
KM-stand laatst40.550 km
Lezerswaardering: 44%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

1e verslag

  • 3.081 km

Nissan Qashqai eruit, Eclipse cross erin, na 2,5jaar, met steeds meer tegenvallande QQ,, deze ingeruild op Eclipse cross,
fijne luxe auto, met hele fijne cvt automaat, soepele stille motor, luxe interieur, mooie materialen, en super goede led koplampen, heerlijke stoelen, bijzondere achterbank constructie (verschuifbaar en instelbare rugleuning)
Ik zal de review regelmatig bijwerken, en hopenlijk bevalt deze auto me net zo goed als de merkgenoot ASX die ik voor de QQ had.
Snel beslist om nog in 2017 aan te kopen (en in 2018 te laten leveren), want scheelde flink met de bpm.
Betrouwbaar en kosten nog even op voldoende aangevinkt, pas dit nog aan, als ik meer kilometers heb gereden,

Tussenstand na 5000 km

  • 5.330 km

Even een korte review aan vooravond van 1 caravan en vakantie rit, recent eerste echte lange rit gemaakt, Eclipse gaat soepel, en gemakkelijk over de snelweg, ff snel invoegen gaat zeer gemakkelijk.
Na een korte gewenningsperiode aan manier van gas geven en cvt gedrag (cvt lijkt wat na te ijlen op gas reactie) bevalt de auto super, je kunt er erg comfortabel mee cruzen, of mee gooien en smijten, je merkt dan wel dat ie wat hoger op poten staat.
Erg comfortabele stille auto, en cvt is super, altijd doorsparen en bestellen ( geld ook voor ledkoplampen)!! Kofferbak merkbaar kleiner als die van qashqai, en “hoedenplank” (rolbaar dekje) is niet echt geweldig, helaas, ooit een grand vitara gehad waar die constructie beter werkte, zal na vakantie de caravan trek ervaringen beschrijven

1e caravan rit!

  • 7.977 km

Terug van vakantie, kan balans opmaken, Eclipse is fijne, krachtige, stabiele caravan trekker, maar lust een flinke slok brandstof!, gedurende 1e 250 km zelfs 49 l verbruikt!! (1 op 5!), maar was met cc op 100, en automaat het werk laten doen (deze schakelt dan zsm naar 8), na die tankstop de cc max. op 94km/h (dat is ff sneller als de vrachtwagens) en handmatig steeds naar de 7e versnelling geschakeld, ook op vlakke stukken en soms zelfs licht berg af scheelt flink in brandstof, bergop de cc en de automaat het werk laten doen, houd ingestelde snelheid erg goed vast, wat natuurlijk ook wel brandstof kost, dit betreft rit door Duitsland naar Oostenrijk, caravan is een Burstner Averso van 1200 kg, niet erg goed gestroomlijnd helaas, kortom, fijne caravantrekker, maar je moet de automaat helaas handmatig corrigeren, om te voorkomen dat auto naar de hoogste versnelling schakelt, maar met mijn vorige handgeschakelde auto,s reed ik ook nooit in hoogste versnelling.

40,000 beurt

  • 40.550 km

precies 2 jaar oud, voor 40.000 beurt gebracht, geen bijzonderheden, standaard beurt incl. intr. filter en remolie.

Wel ff winterbanden opnieuw laten balanceren, i.v.m. trilling tussen 50 en 60 km/h, het slechte nieuws is dat dit een saai verslagje word, de auto doet perfect wat ie moet doen, snel, krachtig soepel, relatief stil en comfortabel, alles werkt, automaat (CVT) is echt een aanrader. rij gemiddeld tussen 1 op 13 a 14, een van de weinige minpunten blijf ik het roldekje (hoedenplank) vinden, en design achterkant, had wat meer mainstream (commerciëler) gekunt, maar ja, Japans design, zullen we maar zeggen.

ik had overigens als ruilauto "toevallig" een spiksplinternieuwe Outlander PHEV meegekregen, ook een erg fijne auto, die elektro motor is echt een genot, spuit van de plek! (meteen koppel), er schijnt overigens een Eclipse cross phev aan te komen zei de dealer, zou mooie opvolger zijn, maar inruilen doe ik niet, je levert dan erg veel centjes in.

0,0
  • Betrouwbaarheid
    0
  • Prestaties
    0
  • Comfort
    0
  • Kosten
    0
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

PRIVATE LEASE Mitsubishi Eclipse Cross

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (11)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens