Mercedes-Benz 250 TD (1988)

autoreview

Mercedes-Benz 200-serie W124
Mercedes-Benz W124 CombiMercedes-Benz 200-serie W124Mercedes-Benz 200-serie W124Mercedes-Benz 200-serie W124Mercedes-Benz 200-serie W124Mercedes-Benz 200-serie W124Mercedes-Benz 200-serie W124Mercedes-Benz 200-serie W124Mercedes-Benz 200-serie

Signalement

Uitvoering250 TD
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar1988
Jaar van aanschaf2007
KM-stand bij aanschaf502.000 km
KM-stand laatst0 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

Wat een fantastisch auto is dit toch!! Inmiddels al weer bijna 30.000km mee gereden. Hij doet het altijd! En dat voor bijna 20 jaar oud, vind ik wel bijzonder.
Nou moet ik wel zeggen dat dit een extreem goed onderhouden auto was. Optisch: ook dik in orde. Geen roest, geen schade. Alles was wel een keer vervangen (volgens de facturen). En dat is te merken!
Hij rijdt fijn en zuinig (gem. 1:14) voor z’n 1430 kg. Schakelt als nieuw en laat zich boterzacht bedienen. Fabuleuze wegligging! En eventjes een paar honderd km stampen op de autobahn doet de auto ook zonder moeite.
Een zee van ruimte, degelijke auto, zakelijk interieur en een oerdegelijke motor voor een betaalbare prijs! Ook de onderdelen vind ik niet erg duur.
Gewoon helemaal te gek!!

PROBLEMEN

De veerbollen achter waren lek. Deze heb ik laten vervangen. Kosten: € 350,-
Klepstoters laten vervangen. Deze tikten ook bij hogere toeren en een warme motor.
Kosten: € 450,- incl. arbeid.
Voor de rest gewoon onderhoud: filters, vloeistoffen, banden, etc. kosten: € 700,-

9,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Lezersreacties (6)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.