Mazda MX-30 First Edition (2020) #8

Mazda MX-30 First Edition (2020)

UitvoeringMX-30 First Edition
Bouwjaar2020

MX-30

23 september is de dag dat ik de auto kon ophalen bij de dealer. Het is een occassion met lage km-stand. Het is ook nog import auto uit Duitsland. Ik was nogal sceptisch erover. Omdat ik namelijk gehoord hebt dat ze niet betrouwbaar zijn. Maar eenmaal alles gecontroleerd, is dit de goede auto. Ik heb wel eerder proefrit gemaakt met deze auto. Hij rijdt echt heel fijn, heel erg stil. De verkoper was aardige man die netjes auto klaar gemaakt had. Toen eenmaal alles klaar was, kon ik de auto meenemen naar huis toe. Het was een rit van Rotterdam naar Nijmegen toe. 93km had ik toen gereden. En hij rijdt echt super, en de veiligheid in de auto voor lane assist en brake emergency is echt fijn. Werkt ook goed! Ik ben namelijk slechthorend. Ik gaf richting aan, maar de auto gaf signaal aan dat ik nog niet van rijbaan moet wisselen omdat nog een auto eraan kwam die ik over de hoofd zag. De accu is tot nu toe zuinig. Ik ben een rustige rijder. Ik ben benieuwd na aantal meerdere kilometers.

PRIVATE LEASE Mazda MX-30

Mazda
Mazda MX-30 Prime-Line (5D/CVT)