Mazda CX-5 SkyActiv-G 165 Skylease (2017)

Mazda CX-5 SkyActiv-G 165 Skylease (2017)

UitvoeringCX-5 SkyActiv-G 165 Skylease
Bouwjaar2017

10000 km ervaring

Na ruim 10000 km gereden te hebben ben ik blij deze auto te hebben. Alleen de lederen stoelen zijn geen onverdeeld succes. Begrijp me niet verkeerd: ze zitten heerlijk, maar in de zomer voelen ze heet aan, terwijl ze in de winter juist koud aanvoelen (gelukkig kan wel de stoelverwarming aan). En met sportkleding aan is het te glad.
De rijervaring is goed! een echte bochtentijger. En hoewel het een SUV is, helt de auto nauwelijks over. Prettige en soepele besturing. Schakelen uiterst trefzeker. Altijd een veilig gevoel in deze auto.
Van de zomer met een caravan gereden, waardoor het verbruik iets omhoog ging, maar veel minder dan bij mijn vorige auto. Kortom: geen spijt van deze aanschaf!

PRIVATE LEASE Mazda CX-5

Mazda
Mazda CX-5 SkyActiv-G 165 M Hybrid Centre-Line (5D/6H)