Mazda 626 1.8i GLX (1999)
autoreview
Signalement
| Uitvoering | 626 1.8i GLX |
|---|---|
| Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
| Bouwjaar | 1999 |
| Jaar van aanschaf | 2010 |
| KM-stand bij aanschaf | 184.000 km |
| KM-stand laatst | 184.000 km |
Prima auto
- 184.000 km
Vanwege gezinsuitbreiding moest mijn 323F (met pijn in het hart) in juli 2010 het veld ruimen voor de huidige 626. Ik kende de auto, dus nam ik hem over van een vriend van een collega.
Tot op heden heb ik daar absoluut geen spijt van. Plus: zeer betrouwbaar, rijd comfortabel, is ruim, en de gebruikskosten zijn laag. Het benzineverbruik schommelt rond de 1 op 13, op de Autobahn scoorde ik over 700km zelfs 1 op 14! En dat bij snelheden van ± 150km/h. Min: harde en vormloze stoelen, matig dimlicht (zeker vergeleken met de 323F), matige ventilatie.
Reparaties tot nu toe: condensor lek (de oude viel helemaal uit elkaar), handrem rechtsachter bleef vastzitten, ABS-sensor rechtsachter defect. Verder alleen het reguliere onderhoud. Superauto!
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lees ook

Strakke Mazda 626 zoekt baasje met specifieke smaak – Liefhebber Gezocht

Mazda 626 1.8i GLX (1999)

Mazda 626 2.0i GLX (1998)

De 'politie-Porsche' en de 'Magnum-Ferrari': Porsche 911 Targa vs. Ferrari 328 GTS

Lezersreacties (0)
Reageren