Lynk & Co 01 (2021) #16

autoreview

Lynk & Co 01 (2021)

Signalement

Bouwjaar2021
Jaar van aanschaf2024
KM-stand bij aanschaf30.000 km
KM-stand laatst44.500 km
Lezerswaardering: 61%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Toppertje

  • 30.000 km

Alles op een rijtje gezet en de bekende knoop doorgehakt,de Kuga Vignale 2.0Tdci awd moet weg.
Rijdt hem prive ,maar €175,00 per maand in de kas van de Nederlandse staat storten aan wegenbelasting vond ik wel wat veel .
Dus op zoek naar alternatieven en mijn oog viel op een Lynk&co.
Eisen ,zwart en een trekhaak.
En een mooie gevonden en voor de Ford een acceptabelen inruil prijs gekregen.
Rijden met de auto een feest ,stil ,comfortabel, ruim en zuinig.
Tot het moment kwam ,probleem koelvloeistof ( lekkage).
Totaal 2 maanden moeten wachten op reparatie ( onderdeel,waterpomp bestellen )geen voorraad en meer van die onzin.
Onderdelen van Volvo zou er zo op kunnen .
Maar ja garantie dus je wacht maar.
3 maanden later probleem met rechter achter portier ging niet op slot en recher achter raam kon niet open.
Zag de bui al hangen ,we zouden op vakantie gaan naar Spanje ,maar je raad het al ook op deze reparatie 2 maanden gewacht .
Zelfde reden geen onerdelen dus wachten op toestemming van Lynk&co,
Dus naar Spanje met een auto die niet opslot kan.
Hellaas gaf Lynk (kantoor ,en verkoop )niet thuis.
Nu nog even wachten op nieuwe achter lichten i.v.m condens.
Duurt inmiddels ook al weer 2 maanden ,maar staat inmiddels gepland.
Het is jammer dat dit bij Lynk&co ( lees de Volvo,zij zijn nl. de Service verlende dealer voor de auto) niet op orde is .Echt gemiste kans.
Maar nogmaals de auto rijdt verder toppie.
Verder van Lynk totaal geen reacties gehad .


Toppertje

  • 44.500 km

Auto bevalt nog steeds prima ,vakantie naar Spanje ging als een trein.
Overall 1 op 23.
Na vakantie bericht gekregen dat de reparatie van achterdeur zou gaan plaatsvinden ( 2 maanden gewacht)
Nu nog de achterlichten .
Gaat gebeuren 13 augustus.
Gelukkig heb ik veel geduld .maar Lynk &co ga hier wat aan doen want dit kan echt niet.

9,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Lynk & Co 01

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (10)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.