Abonneer nú met korting

Kies nú voor een abonnement met korting

Navigatie

MENU
AutoWeek

Menu

  • Nieuws
    • Advies Centrum
    • Autonieuws
    • Autotechniek
    • Banden
    • Bestelauto's
    • Campers
    • Classics & Youngtimers
    • Elektrische auto
    • Supercars
    • Verkoopcijfers
    • Podcasts
  • Tests
    • Autoreviews
    • Autotests
    • Nieuwste autovideo's
    • Verbruiksmonitor
    • Zelf testen?
  • Auto's
    • Auto zoeken
    • CarBase Autovergelijker
    • Elektrische auto's
    • Private Lease
    • Nieuwe auto uit voorraad
  • Occasions
    • Occasion zoeken
    • Klassieker zoeken
    • Tweedehands auto
    • Auto importeren
    • Auto onderhoud
  • Tools
    • Autobandenvergelijker
    • Autoverzekering vergelijker
    • Bijtelling Calculator
    • BPM Calculator
    • Kentekencheck
    • Kostenberekening
    • Waardebepaling
    • Private Lease Vergelijker
    • Wegenbelasting
  • Forum
    • Forum Index
    • Actieve topics
    • Nieuwste topics
    • Zoeken
    • Uitleg Forum
  • Word nu
    abonnee!
    • AutoWeek
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Account
    • Mijn auto's/reviews
    • Mijn occasions
    • Mijn alerts
    • Mijn gegevens
    • Uitloggen
    • Mijn AutoWeek

      Autoweek Account
      • Autoreviews schrijven
      • Brandstofverbruik bijhouden
      • Reageren op berichten
      • Autobrochures downloaden
      • Nieuwsalerts instellen
      • Deelnemen aan het AW Forum

      en nog veel meer..

      Registreren Inloggen
    • Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

      Meer informatie
  • Zoeken
Sluiten

Zoeken

Op trefwoord

of

Op kenteken

Zoeken

Auto's
Kenteken
AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
  • Home
  • Reviews

Lexus IS (2019)

autoreview

26
Lexus IS (2019)
Anoniem
  • Gebruikersreview
  • Meer
    • Linkedin
    • Pinterest
    • Print
    • Email
  • Whatsapp
  • Twitter
  • Facebook

Signalement

Uitvoering300h privilege
Versnellingen7, Automaat
Bouwjaar2019
Jaar van aanschaf2019
KM-stand bij aanschaf9.000 km
KM-stand laatst33.000 km
Lezerswaardering: 83%Keuze van de redactie
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Fantastische wagen

  • 14.000 km
  • 25 april 2020

Na geen goede ervaringen met mijn vorige wagen, een BMW 318i E91, ging ik op zoek naar een betrouwbare wagen met veel comfort en goede prestaties. Gezien de slechte ervaringen met mijn BMW, was het direct duidelijk dat het iets Japans moest worden. Nadat ik bij Toyota was gaan kijken kwam ik toch bij Lexus terecht.

Eerst een testrit met een Lexus NX gemaakt. Het interieur is fantastisch, maar je zit meer op de zetels dan in de zetels. Ik miste een sportieve rijervaring. Dan een ES gereden, maar die was aan de dure kant en de voorwielaandrijving voel je echt wel. In de IS had ik echt een cockpit-gevoel en de auto zat als gegoten. Het interieur was wel minder dan de NX of de ES, maar de rijervaring gaf de doorslag.

Dan kwam de keuze van uitvoering: de F-Sport was goed, maar de Privilège (hoogste uitvoering in België) met de extra uitrusting gaf de doorslag. In deze uitvoering zijn ook het elektrisch zonnegordijn voor de achterruit en de Mark Levinson - geluidsinstallatie inbegrepen. Als muziekliefhebber gaf dit laatste de doorslag.

Hierbij mijn review na ruim een half jaar en 5.000km.

Comfort:
Dit is een woord FAN-TAS-TISCH. De zetels zitten geweldig, zijn veelvuldig elektrisch verstelbaar en hebben geheugen gekoppeld aan de sleutel. De overgang tussen elektrisch en de 2.5 benzinemotor is niet merkbaar. Rij- en rolgeluiden dringen totaal niet door in de cabine. Mijn vrouw valt gewoonweg in slaap telkens we in de auto zitten. Dat zegt genoeg.

Aandrijflijn:
De 2.5 motor samen met de elektromotor zorgen voor meer dan voldoende prestaties. Het verschil in de rijstanden is wel groot. In Eco en Comfort zijn de prestaties doorsnee voldoende. Maar eens de wagen in Sport zet voel je echt de extra duw van de elektromotor en is de wagen zeer vlot. Zeker in de tussenacceleraties. Eerlijk gezegd staat de wagen wel 95% van de tijd in comfort.
De CVT, de doorn in het oog bij velen, bevalt zeer goed. Het is uiteraard iets anders dan een ZF-bak van pakweg een BMW, maar het geloei in combinatie met de zware 2.5 motor valt zeer goed mee. Dat geloei is er ook alleen maar als je echt het gaspedaal compleet tegen de mat trapt. En hoeveel doe je dat?

Verbruik:
Het vraagstuk voor een hybride. Doorsnee zit ik tussen de 6 en 6,5 liter per 100km (1 op 15 à 16,5). Op korte afstanden en veel file zakt hij tot 1 op 20 à 22. Dat is zeker goed gezien de prestaties. Gezien ik gemiddeld 13.000km/jaar doe was dat echter niet doorslaggevend in de aankoop. Het gegeven dat de wagen een tussenstation vormt tot volledig elektrisch zonder range-anxiety was dat wel.

Betrouwbaarheid:
Na mijn negatieve ervaring met BMW, was dit heel belangrijk voor mij. Tijdens de afgelopen periode was er één probleem: in januari ging heel het dashboard branden en kwamen er meldingen naar boven aangaande batterij. In de garage bleek dit een probleem met de kleine startbatterij te zijn. Dit is verholpen onder garantie en ik kreeg ook de volledige uitleg. De kleine startbatterij kan er niet goed tegen dat je de wagen lang laat staan zonder de motor aan en met alles draaiende (lichten, airco, radio,...). Dat weten we ook weer al. Hopelijk is dit een kleine smet op het anders zeer betrouwbare blazoen.

Garage:
De garage waar ik initieel de auto kocht (Lexus Wemmel) was een absolute ramp. Alles wat fout kon lopen, liep ook fout. De klantenervaring waar Lexus beroemd om is bleef hier ver achterwege. Ondertussen ben ik van garage gewisseld (Lexus Wijnegem) en is de service subliem.

Wat zijn de pro's en con's:
+ Het is subjectief, maar ik vind het een mooie en aparte wagen. Zeker een wagen die in België niet op elke straathoek staat. De velgen maken hem echt 'af'.
+ De verhouding prestaties-verbruik.
+ Het comfort wat de wagen weet te bieden.
+ Je voelt het gegeven dat we wagen achterwiel aangedreven is. Dat blijft leuk.
+ De Mark Levinson geluidsinstallatie is gewoonweg subliem. Meer dan 850 watt en 15 speakers: wauw...
+ De adaptieve cruise control werkt zeer goed en komt niet abrupt tussen. Echt ontspannen rijden.

- Het infotainmentsysteem is voldoende, maar ook niet meer dan dat. De gehate bediening met de 'muis' heb je snel in de vingers, maar geen Apple carplay in een auto van 2019 is echt wel zonde.
- De aanschafprijs van de wagen, gezien het de hoogste versie was, was wel even slikken. In verhouding met zelfs een Audi, BMW of Mercedes was de prijs aan de hoge kant (in België dan toch). Maar aangezien ik de wagen toch 10 jaar tracht te houden, heb ik mij daarover gezet.
- Het interieur is goed afgewerkt, maar aan de vormgeving en materiaalkeuze her en der zie je wel dat de basis van de wagen stamt uit 2014.
- In België was de inschrijvingstaks slechts 130 euro. Minimaal dus. De jaarlijkse taks in vrij hoog, gezien die grotendeels is gebaseerd op de cilinderinhoud. Jammer, maar zo is het Belgisch fiscaal stelsel nu éémaal. In verhouding met Nederland is dit nog steeds minimaal (480 euro/jaar).

Alles samen geteld ben ik echt supertevreden. Elke rit is een genot. Meer aanvullingen zullen de komende maanden nog volgen.


Still going strong

  • 17.000 km
  • 5 september 2020

Ondertussen zijn we een jaar ver na aankoop van de wagen.

Het blijft een waar genot om met de wagen te rijden. Telkens ik instap en een ritje maak is de stilte en het comfort dat de wagen weet te bieden ongelooflijk. Het is pure ontspanning om een ritje te maken. Door de stilte valt mijn echtgenote regelmatig in slaap.

Op een lang traject zit het verbruik rond de 5,2 liter per 100km of 1 op 19,2. Zo ook tijdens een rit heen en terug naar de Belgische Ardennen inclusief wat sportieve ritten in de heuvels. Bij normaal gebruik zit ik rond de 6 liter per 100km (1 op 16,7), rekening houdend dat dit dan verplaatsingen zijn in een straal van 15km (korte afstanden dus).

Als je de wagen in sport zet, krijgt de rijbeleving een heel andere wending en is de wagen zeer vlot. Comfortabel als het kan, sportief als het moet. Een mooie combinatie.

De geluidsinstallatie van Mark Levinson blijft ook puur genot. Loepzuiver, stevige bassen. Kortom: puur genieten. In de warme zomermaanden waren de gekoelde stoelen ook leuk. Allemaal zaken die niet noodzakelijk zijn, maar die net voor dat extraatje zorgen.

Valt er niets te klagen. Toch wel, maar zeer beperkt:
- tijdens het plaatsen van een nieuwe band achteraan die een scheurtje vertoonde beschadigde de Lexus-dealer een velg. Die nemen wel hun verantwoordelijkheid op en zullen de velg herstellen. Wel vervelend...
- de geheugenfunctie van het stuur werkt niet altijd. Daar moet de dealer bij een volgend onderhoud nog eens naar kijken.

Onderhoud

  • 19.000 km
  • 31 december 2020

Op 31 december had ik mijn jaarlijks onderhoud ingepland. Als vervangwagen kreeg ik een UX250h aangeboden die prima is bevallen. Als de kleine koffer geen bezwaar is, dan is dit een regelrechte aanrader.

De factuur moet nog volgen, maar het groot onderhoud kwam op 525 euro wat zeker niet weinig is, maar ik toch nog schappelijk vond. Een heel rapport kreeg ik van de zaken die zijn nagekeken, inclusief een verslag van de staat van de batterij. Ook een document die de garantie van de batterij met een jaar verlengde samen met de Lexusbijstand werden toegevoegd.

Zoals je van Lexus mag verwachten kwam er buiten het reguliere onderhoud geen zaken naar boven. Een vraag die ik had aangaande de geheugenfunctie van het stuur en de stoelen werd netjes toegelicht. Mooie service.

Kleine dissonant in het verhaal is dat de garage het onderhoudsinterval is vergeten te resetten. Dat heb ik vorige week telefonisch met de dealer zelf gedaan om niet helemaal naar de garage (20km enkel) te moeten rijden.

Jammer genoeg heb ik het afgelopen jaar met de wagen maar een 5.000km gereden. Dit door het vele thuiswerk. De vakantie voor Zuid-Frankrijk in de zomer werd omgewisseld naar een vakantie in eigen land. Jammer, want ik keek echt uit om de auto voor deze rit (1.100km enkel) in te zetten.

Als de auto 3 weken stil staat, haal ik hem in het weekend buiten voor een ritje. Telkens blijft het genieten. Wat een comfort, stilte en raffinement. Ik mis de autoritten met mijn wagen. Er zijn zeer zeker auto’s met meer technologie aan boord, een mooier dashboard, met betere prestaties, etc. Maar de combinatie van comfort, stilte, verbruik, betrouwbaarheid en snufjes maakt elke ritje in deze auto toch een puur genot.

Vakantie!

  • 23.000 km
  • 16 juli 2021

Na de wagen 2 jaar in mijn bezit te hebben, kon ik hem eindelijk eens van stal halen voor een deftige roadtrip naar het zuiden van Frankrijk. Ik keek zowel uit naar ons verblijf daar als de trip daar naartoe.

Enkele rit is 1.100km en daar te plaatse ronden we momenteel nog eens af met een 800km. Wat is het toch een fijn apparaat om zulke afstanden mee te maken. Hij is vooral heel comfortabel. Alle comfortitems, zoals de adaptieve cruisecontrol en de geventileerde stoelen hebben eindelijk hun diensten kunnen bewijzen.

Qua verbruik zit ik rond de 1 op 19,2 (5,2L/100km) op de lange rit naar Frankrijk. Komende van de Mont Ventoux in een rit van 1,5u daalde het verbruik naar 1 op 25,6 (3,9L/100km) door gewoon wat te anticiperen en terug te schakelen op de motor in de afdalingen. Zo bewezen de schakelflippers achter het stuur ook eindelijk hun nut.

Anderzijds is het sportieve randje aangenaam om een berg zoals de Mont Ventoux op te rijden. Gewoon in ‘sport’ zetten en je voelt echt de duw van de elektromotor. Vergis je niet: in de eerste plaats blijft het altijd een comfortabele wagen, maar je krijgt door die extra kracht in combinatie met de achterwielaandrijving toch wel wat rijplezier naar boven.

De korte draaicirkel (korter dan mijn vrouw haar Mazda CX3) bewees in de smalle straatjes en parkeergarages in Frankrijk ook hun diensten. Het is echt opmerkelijk hoe kort een auto van dit formaat kan draaien.

In Nederland is de IS geen zeldzame verschijning. Hier in Frankrijk wel. Zo ben ik al verschillende malen aangesproken door de lokale bevolking en staren ze de wagen na als ik elektrisch dorpen of steden inrij.

Viel er dan niets tegen. Jawel hoor. Als we beginnen te muggenziften moet ik het volgende toegeven:
- De kaarten in de GPS vele kleinere baantjes hier in Frankrijk niet kent. Dan maar mikken met de cursor waar we naartoe willen. Ook het ingeven van de bestemming vergt wat geduld. Dat doen de Duitse concurrenten merkelijk beter. Anderzijds loopt het systeem in de Lexus nooit vast en heb ik sedert mijn aanschaf nog nooit opnieuw mijn GSM moeten koppelen.
- Op een stijl heuveltje wachten om in te voegen twijfelde de aandrijflijn een enkele keer tussen puur elektrokracht of toch de benzinemotor bijschakelen. Een zeldzame misser.

Kortom: nog steeds volledig tevreden met mijn keuze. We kochten de wagen oorspronkelijk als reisauto en daarin slaagde hij met vlag en wimpel ;-)

Weer een probleemloos onderhoud

  • 28.000 km
  • 27 december 2021

Tussen kerst en nieuw ben ik op jaarlijks onderhoud geweest bij de Lexusdealer in Wijnegem.

Er waren twee zaken die ik bijkomend had gevraagd:
- Vervangen van de ruitenwissers omdat die stilaan strepen begonnen te trekken
- De rubbers van de deuren wreven wat tegen mekaar, wat op slecht wegdek hoorbaar was.

Het onderhoudsrapport was perfect, op de ruitenwissers na (maar dat had ik zelf al aangegeven). Zowel de banden als de remmen waren nog top. Dat hangt samen met mijn anticiperende rijstijl en het regeneratief remmen. Groot voordeel van dit laatste: mijn velgen zijn nagenoeg nooit vuil door remstof. Dat was bij mijn vorige wagen (BMW E91) heel andere koek…

De deurrubbers werden ingesmeerd en ik kreeg nog extra product mee. Dat was een mooie geste.

Totale schade inclusief ruitenwissers: 480 euro. Niet goedkoop, maar wel binnen de verwachtingen in deze klasse. Dit inclusief een vervangwagen (Lexus UX 250h), wat trouwens ook een leuke wagen is.

Wat me wel tegenvalt is de klantenervaring in de Lexusgarage. Een kwartier voor openingstijd sta je voor de deur, maar toch blijf je in de regen staan tot het officiële openingsuur. Geen receptionist(e) aanwezig, dus om de wagen terug op te halen moet je op zoek gaan in de workshop zelf om geholpen te worden. In de Nederlandse reviews zie ik vaak de melding ‘red carpet treatment’. Ik zou al blij zijn met een gewoon zwart tapijt hier in Vlaanderen ;-)

De auto blijft echt top. Het comfort, de stilte en de souplesse blijven de hoogtepunten. Enige minpunt is de niet bijster hoogtechnologisch infotainment systeem, maar dat wisten we op voorhand. Het doet voor mij wat het moet doen. Niet meer, maar ook niet minder. Apple carplay had wel handig geweest.

Premium ownership?

  • 33.000 km
  • 13 juni 2022

Twee weken geleden had ik de wagen ingeboekt in de garage. Mijn garantie verloopt in augustus en wou de puntjes nog op de ‘i’ zetten.

Twee zaken speelden op:
- De rubbers in de bestuurdersdeur bleven tegen mekaar schuren bij het rijden op een slechter wegdek. Het lapmiddel dat men bij het laatste onderhoud gebruikte (rubbers insmeren met een product) loste het probleem niet op. Buiten dat de dorpels vol plakten met dit spul…
- Een rammel in de speaker van de bestuurdersdeur. Als audioliefhebber maak ik goed gebruik van het Mark Levinson-geluidsinstallatie. Graag had ik dit opgelost gezien.

Even voor ik de rest van mijn verhaal doe moet ik aangeven dat ik na elke ervaring met mijn officiële Lexus-garage terug ben mogen gaan. Onderhoud = boordcomputer vergeten te resetten. Banden vervangen is velg beschadigen. Etc…

Merkwaardig genoeg kreeg ik de volgende ochtend al om 8u50 door dat de wagen klaar was. Bizar, aangezien de garage pas opent om 8u00. Dat was wel heel snelle service. Bij het ophalen van de wagen bleek direct waarom: het probleempje met de deur was opgelost, maar de speaker rammelde nog erger.

Na een telefoontje met de garage, waarin ik mijn ongenoegen heb geuit, hebben ze vrijdagochtend de wagen thuis opgehaald om een verplaatsing van 3u00 te vermijden. Dezelfde dag ging de wagen klaar zijn. Toen ik belde tussen 16u50 en 17u50 nam niemand de telefoon nog op. Nadat ik iets had ingesproken werd ik teruggebeld om 18u00 door iemand die twijfelde of mijn wagen wel in de garage stond! Lang verhaal kort: de wagen was niet klaar en ik diende te wachten tot maandag.

Vandaag, maandagavond, opnieuw zelf contact opgenomen met de garage omdat ik niets had vernomen. Daar wist iemand mij te zeggen dat er vandaag niets aan de wagen is gedaan. Dat de wagen langere tijd bij hen mocht blijven staan was toch afgesproken? Niet dus…

Als ik dan op de website zaken lees als ‘Premium ownership’ en ‘excellente service’ moet ik eens goed lachen. Mijn wagen is zeker excellent, maar de service is op z’n minst verschrikkelijk.

Zal vervolgd worden de komende dagen.

5,0
  • Betrouwbaarheid
    5
  • Prestaties
    5
  • Comfort
    5
  • Kosten
    5
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
  • Rijd je zelf met een Lexus IS? Start je eigen gebruikersreview en deel je ervaringen
 
  • Houd me op de hoogte over de Lexus IS
  • Rapporteer deze review

Beoordeel deze review

Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.

  • slecht
  • onvoldoende
  • voldoende
  • goed
  • uitstekend

Uitgelicht aanbod

    Lexus IS 300h 25th Edition / Automaat / Mooi Creme wit leder / Full Options / NAP

    Lexus IS 300h 25th Edition / Automaat / Mooi Creme wit leder / Full Options / NAP

    • 2014
    • 132.462 km

    € 20.888

    Lexus IS 300h Luxury Line

    Lexus IS 300h Luxury Line

    • 2013
    • 190.486 km

    € 20.446

    Lexus IS F

    Lexus IS F

    • 2010
    • 109.264 km

    € 39.995

Meer Lexus IS occasions

Lezersreacties (26)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens

Bekijk ook

Kopersgids

Zoeken en vergelijken
  • Lexus IS specificaties
  • Lexus IS occasions
  • Lexus IS video's
Advies en informatie
  • Lexus IS tests
  • Lexus IS gebruikersreviews
  • Lexus IS index
PREMIUM
Lexus IS 300h - Mercedes-Benz C 300h

Lexus IS 300h - Mercedes-Benz C 300h

Wil je een auto met flink wat vermogen, goede prestaties en een laag brandstofverbruik, dan...

Lees meer
 

Lexus IS reviews

  • Gebruikersreview
    Lexus IS 300h Business Line (2017)

    Lexus IS 300h Business Line (2017)

    7
    • 29 oktober 2020
  • Gebruikersreview
    Lexus IS (2019)

    Lexus IS (2019)

    26
    • 25 april 2020
  • Gebruikersreview
    Lexus IS 220d Business (2007)

    Lexus IS 220d Business (2007)

    2
    • 28 juni 2022
  • Gebruikersreview
    Lexus IS 250 Business Line Pro (2012)

    Lexus IS 250 Business Line Pro (2012)

    1
    • 26 mei 2022
  • Gebruikersreview
    Lexus IS 250 Executive (2006)

    Lexus IS 250 Executive (2006)

    5
    • 14 januari 2022
  • Gebruikersreview
    Lexus IS 300h Luxury Line (2014)

    Lexus IS 300h Luxury Line (2014)

    12
    • 23 oktober 2021
  • Gebruikersreview
    Lexus IS 250 Business (2006)

    Lexus IS 250 Business (2006)

    9
    • 2 oktober 2021
meer reviews
Lexus IS300h - Rij-impressie

Lexus IS300h - Rij-impressie

41

De Lexus IS heeft een kleine opfrisbeurt gekregen. Met alle premium-concurrenten van tegenwoordig,...

Gerelateerd

  • Model
  • Merk
Model
Model
  • Gebruikersreview
    Lexus IS 220d Business (2007)

    Lexus IS 220d Business (2007)

    2
    • 28 juni 2022
  • Gebruikersreview
    Lexus IS 250 Business Line Pro (2012)

    Lexus IS 250 Business Line Pro (2012)

    1
    • 26 mei 2022
  • Gebruikersreview
    Lexus IS 250 Executive (2006)

    Lexus IS 250 Executive (2006)

    5
    • 14 januari 2022
  • Lexus IS F - Op de Rollenbank

    Lexus IS F - Op de Rollenbank

    94
    • 13 januari 2022
  • Gebruikersreview
    Lexus IS 300h Luxury Line (2014)

    Lexus IS 300h Luxury Line (2014)

    12
    • 23 oktober 2021
  • Gebruikersreview
    Lexus IS 250 Business (2006)

    Lexus IS 250 Business (2006)

    9
    • 2 oktober 2021
  • Gebruikersreview
    Lexus IS 250 Business Line Pro (2012)

    Lexus IS 250 Business Line Pro (2012)

    4
    • 7 augustus 2021
Merk
Merk
  • Nieuws
    Vanafprijs elektrische Lexus RZ 450e bekend

    Vanafprijs elektrische Lexus RZ 450e bekend

    192
    • 1 juli 2022
  • Nieuws
    Lexus ES opnieuw vernieuwd

    Lexus ES opnieuw vernieuwd

    32
    • 30 juni 2022
  • Gebruikersreview
    Lexus UX 250h Business Line (2019)

    Lexus UX 250h Business Line (2019)

    1
    • 29 juni 2022
  • Gebruikersreview
    Lexus IS 220d Business (2007)

    Lexus IS 220d Business (2007)

    2
    • 28 juni 2022
  • Gebruikersreview
    Lexus ES 300h President Line (2020)

    Lexus ES 300h President Line (2020)

    7
    • 6 juni 2022
  • Nieuws
    Lexus: 'Elektrificatie biedt groeikansen in Europa'

    Lexus: 'Elektrificatie biedt groeikansen...

    71
    • 2 juni 2022
  • Gebruikersreview
    Lexus NX 300h AWD Luxury Edition (2020)

    Lexus NX 300h AWD Luxury Edition (2020)

    2
    • 1 juni 2022

Persoonlijk op de hoogte blijven van autonieuws?

Over AutoWeek

  • Klantenservice
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy & Cookiebeleid
  • Cookie instellingen wijzigen
  • Gebruiksvoorwaarden

Volg AutoWeek

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Youtube
  • Podcasts
  • RSS

Meer AutoWeek

  • Aanmelden nieuwsbrief
  • Contact redactie
  • Colofon
  • Autobrochures
  • Klassiekergids

Overig

  • Adverteren
  • AutoWeek LAB
  • Je auto aanmelden
  • Koppel abonnement
  • Partners
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • McLaren
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden