Kia XCeed 1.0 T-GDi DynamicPlusLine (2020) #2

Kia XCeed 1.0 T-GDi DynamicPlusLine (2020) #2

UitvoeringXCeed 1.0 T-GDi DynamicPlusLine
Bouwjaar2020

ZGAN

Ik heb nu een maand een Kia Xceed uit 2020. Met een 1.0l benzine motor dacht ik na de Mazda 6(2.2l D) toch flink ingeleverd te hebben. maar het valt reuze mee. Het is een compacte auto, maar wel gigantisch fijn. Ook zit er alles op en aan, dus het gemak is heerlijk. Verwarmde stoelen en stuurwiel, lane assist, dode hoek assistent, collision warning en een digitaal klokkenspel zit er allemaal op. Ik moet nog even wennen aan de navigatie en dergelijke, maar dat zal wel goed komen.

PRIVATE LEASE Kia XCeed

Kia XCeed 1.6 GDi PHEV DynamicPlusLine (5D/6A)