Kia Niro 1.6 GDi PHEV DynamicPlusLine (2020)
autoreview

Signalement
| Uitvoering | Niro 1.6 GDi PHEV DynamicPlusLine |
|---|---|
| Versnellingen | 6, Automaat met dubbele koppeling |
| Bouwjaar | 2020 |
| Jaar van aanschaf | 2024 |
| KM-stand bij aanschaf | 39.043 km |
| KM-stand laatst | 41.994 km |
Een volgende KIA Niro
- 39.043 km
De vorige auto was ook een Kia Niro maar dan een HEV. De vorige was de vervanging van mijn Dacia Duster vanwege constante problemen met de aandrijfas. De Niro HEV is goed bevallen vanwege de zuinigheid en betrouwbaarheid. Omdat ik nog iets zuiniger wilde proberen te rijden en wij in de vakantie met een caravan naar het buitenland gaan nu besloten om een PHEV (Plug-in) aan te schaffen zodat in de bergen de accu langer beschikbaar is en we beter de bergen op kunnen komen.
Vakantie
- 41.994 km
Terug van vakantie met een caravan van 1100 kg. De accu van de PHEV heeft er voor gezorgd dat we altijd volledig vermogen hadden als we de bergen opmoesten. Hiervoor veel in de 4e versnelling gereden waardoor de accu onder het rijden oplaadt. Om brandstof te sparen in de 5e of 6e versnelling de berg af gereden. Al met al valt het verbruik niet tegen,
Aantal km's: 2.598
Verbruik: 11,49 km/l
Snelheid met caravan: gemiddeld 85 km/h
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Kia Niro
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
Lees ook

Kia Niro (2016-2022) - Occasion aankoopadvies

AutoWeek 2025: 'Dit is de winnaar van de eindejaarsprijs design'

In alles wat je kan meten, is de Renault Austral beter dan de Honda ZR-V

De BMW 3 serie E46 is leuk maar staat nog dicht bij moderne auto, de E30 staat voor oldskool fun




