AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Hyundai Ioniq Electric Premium (2017) #2
autoreview
3

Signalement
Uitvoering | Ioniq Electric Premium |
---|---|
Versnellingen | 1, Automaat |
Bouwjaar | 2017 |
Jaar van aanschaf | 2017 |
KM-stand bij aanschaf | 21 km |
KM-stand laatst | 15.000 km |
Ervaringen na de eerste 15.000 km
- 15.000 km
De auto bevalt uitstekend.
De adaptive cruise control is erg prettig, ritten kunnen mede hierdoor relaxed gemaakt worden. Tot begin november kon ik ca. 200 km (snelweg) met een volle accuset rijden. Nu het iets kouder wordt zie ik dat het aantal te rijden kilometers toch wel aardig terugloopt (ca. 185 op dit moment).
Het onderweg laden is echter geen probleem, er zijn onderweg voldoende laadstations te vinden en het is puur een kwestie van goed plannen.
De auto krijgt binnenkort zijn eerste 15000 'inspectie'beurt.
Tot nu toe niets dan lof over deze fijne auto!
9,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Had je deze auto's al gezien?
Lees ook
Hyundai Ioniq 26 kWh – 2017 – 113.081 km - Accudegradatietest
Praktijkverbruik
Zo ver komt de Hyundai Ioniq Electric in de praktijk
Op Zoek Naar
Deze tweedehands elektrische auto’s koop je voor €15.000
Autotest