Hyundai i10 1.1i ActiveVersion (2011)

autoreview

Hyundai i10
Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10Hyundai i10

Signalement

Uitvoeringi10 1.1i ActiveVersion
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2011
Jaar van aanschaf2011
KM-stand bij aanschaf18 km
KM-stand laatst89 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Eerste indruk

  • 89 km

Welke eisen stel je en wat mag het kosten? Airco, radio graag. Ik wil goedkoop rijden, hoef geen indruk te maken. We rijden meest in de regio, zelden meer dan dertig km afstand.

Heel veel tests en reviews gelezen van Picanto, Panda, Twingo, 107 etc. Proefritten in Picanto en i10. Picanto iets volwassener wegligging maar erg weinig trekkracht bij lage toeren: bij 80 naar drie terug om iemand in te halen, steeds boven 4000 tpm blijven.
Dan is de i10 veel goedmoediger. Die zal wel iets meer gebruiken maar dat scheelt mij hooguit €150 per jaar. Bij vrijwel gelijke prijs, inruilprijs en korting was de i10 iets ruimer bedeeld: mooie audio en electrische ramen vóór.

Gisteren opgehaald bij de dealer die dit jaar 700 Hyundai's gaat verkopen. Reed meteen pittig ook, niet alsof er nog zo nodig ingereden moet worden.
Bij de proefritten heb ik dezelfde bekende route genomen met drempels, klinkers en rotondes. De i10 ging minder vlug schuiven dan de Picanto. Maar ik heb de auto niet om bij stoplichten te sprinten, daar heb ik een Honda 750 voor.
Na de vakantie meer.

8,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Hyundai i10

Lease'm
Hyundai i10 1.0i Comfort
€ 329
 

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.