Honda CR-V 2.0 Hybrid Elegance AWD (2019)

autoreview

Honda CR-V
Honda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-V

Signalement

UitvoeringCR-V 2.0 Hybrid Elegance AWD
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2019
Jaar van aanschaf2019
KM-stand bij aanschaf4.700 km
KM-stand laatst9.835 km
Lezerswaardering: 58%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Eerste inrijperiode

  • 9.835 km

Nadat de auto met een lage proefrit-tijd (4500Km.) door mij bij een goede Duitse Honda-dealer in ontvangst heb genomen, gekocht voor een acceptabel aankoopprijs, want hij is van 12-12-2018, en zelf geimporteerd heb, ben ik volkomen tevreden over deze auto, die daar met de import-BPM nog altijd €. 9.000,= goedkoper is dan in Nederland, ben ik erg tevreden hiermee, ook met de aflevering, gratis chromen achterklep- en zijdeurenstrips ziet de Honda er pico bello uit. Ik ben heel blij met deze onverwoestbare Honda 2.0 liter motor want vermogen is er voldoende voorhanden (184 Pk.) en een versellingsbak ontbreekt volledig (rechtstreekse aandrijving) en kan derhalve dan ook niet stuk. Alles wordt bedient door drukknoppen, zelfs het starten. Ook zit er een fijne DVB-T2 radio die een uitstekende ontvangst heeft ook wat verder weg, ook de Panasonic-Garmin-navigatie met 4 USB-, Audio-, HDMI- en 3 stuks 12 volt- aansluitingen werken attent, alleen mis ik de werkelijke rijsnelheid, zoals op een TomTom, op het moment van rijden maar de snelheidsmeter is duidelijk genoeg. In het begin is het gebruik nog iets hoger, ook door de bredere banden (245), maar de dealer hier net over de grens verzekerde mij dat dat spoedig zal zakken naar 1 op 17 al naar gelang de gaspedaalvoet. Veel zuiniger wordt het dan ook niet meer als je van lekker doorrijden houd. Tot nu toe gaat alles van en leien dakje, er zijn vooralsnog nog geen kleinigheden of mankementen bekend. Deze Honda is in Groot Brittanië in de Honda Civic,- CRV-, CRX-, HRV- en S2000-fabriek ten Noord-Oosten van Swindon aan de A-419 geproduceert. over een tijd kom ik hierop terug, hij bevalt me nu prima.

4,5
  • Betrouwbaarheid
    5
  • Prestaties
    4
  • Comfort
    5
  • Kosten
    4
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Gerelateerde forumtopics

Lezersreacties (12)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens