Ford Fiesta 1.6 TDCi Econetic (2011)

Ford Fiesta 1.6 TDCi Econetic (2011)
Ford Fiesta 1.6 TDCi Econetic (2011)Ford Fiesta 1.6 TDCi Econetic (2011)Ford Fiesta 1.6 TDCi Econetic (2011)Ford Fiesta 1.6 TDCi Econetic (2011)Ford Fiesta 1.6 TDCi Econetic (2011)Ford Fiesta 1.6 TDCi Econetic (2011)Ford Fiesta 1.6 TDCi Econetic (2011)Ford Fiesta 1.6 TDCi Econetic (2011)Ford Fiesta 1.6 TDCi Econetic (2011)Ford Fiesta 1.6 TDCi Econetic (2011)Ford Fiesta 1.6 TDCi Econetic (2011)Ford Fiesta 1.6 TDCi Econetic (2011)Ford Fiesta 1.6 TDCi Econetic (2011)Ford Fiesta 1.6 TDCi Econetic (2011)

UitvoeringFiesta 1.6 TDCi Econetic
Bouwjaar2011
Jaar van aanschaf2011

Ford Fiesta econetic zeer zuinig

Ik heb sinds 5-8-11 een nieuwe ford fiesta
1.6 tdci econetic titanum.
En sta echt verteld van hoe zuinig dat hij is.op 24-8-11 1e keer getankt 37.1 liter en 861km op de teller, is dus 23.2 ltr op 100km.
Dit is alleen te halen als je je keurig aan de snelheid houd (cruise control veel gebruiken). verder moet je de schakel indicator volgen en niet boven de 2000 toeren uitkomen bij het schakelen.
Ik ben van mijzelf geen ruige rijder,en rij op de snelweg ongeveer 100/110 km per uur.
Maar ten opzichte van mijn vorige C-Max 1:12 is dit een hele verandering.
Verder ben ik zeer tevreden over de rijeigenschappen en de afwerking van de Fiesta, echt super.
Het is echt een aanrader deze auto

PRIVATE LEASE Ford Fiesta

DirectLease
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 100pk Connected (5D/6H)

Ford Fiesta 1.1 75pk Connected (5D/5H)

Leaseplan
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 125pk Hybrid Titanium (5D/6H)