AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Ford EcoSport 1.0 EcoBoost 125pk Titanium (2019) #3
autoreview
1
Signalement
Uitvoering | EcoSport 1.0 EcoBoost 125pk Titanium |
---|---|
Versnellingen | 6, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 2019 |
Jaar van aanschaf | 2021 |
KM-stand bij aanschaf | 22.000 km |
KM-stand laatst | 75.537 km |
Ellende
- 75.537 km
Na 6 jaar een nieuwe Ford Ecosport gereden te hebben begaf de drijfstang in de motor het. Conclusie nieuwe motor reparatie € 8000 of € 5000 terug bij aanschaf nieuwe Ford. Ik heb het helemaal gehad met de Ford auto’s
6,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Had je deze auto's al gezien?

Ford Ecosport 1.0EB ULTIMATE | NL-AUTO! | 1 EIGENAAR! | CRUISE | APPLE CARPLAY & ANDROID AUTO | LMV | PRACHTIGE STAAT!
- 2020
- 62.068 km
€ 14.900

Ford Ecosport 1.0 EcoBoost 125pk Trend Ultimate | Navigatie | Parkeer Camera | Airconditioning |
- 2019
- 37.406 km
€ 14.940

Ford Ecosport 1.0 EcoBoost | ST-Line | Alcantara | Trekhaak |
- 2019
- 62.520 km
€ 14.890
Lees ook
Praktijkverbruik
Praktijkverbruik Ford EcoSport: Niet echt ‘sport’, maar hoe ‘eco’?
Nieuws
Back to Basics: Ford Ecosport
Vergelijkende test
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost - Citroën C3 Aircross - Vergelijkende Test
Vergelijkende test
SUV tegen hatchback
Vergelijkende test