AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Ford EcoSport 1.0 EcoBoost 125pk Titanium (2019) #3
autoreview
1
Signalement
| Uitvoering | EcoSport 1.0 EcoBoost 125pk Titanium |
|---|---|
| Versnellingen | 6, Handgeschakeld |
| Bouwjaar | 2019 |
| Jaar van aanschaf | 2021 |
| KM-stand bij aanschaf | 22.000 km |
| KM-stand laatst | 75.537 km |
Ellende
- 75.537 km
Na 6 jaar een nieuwe Ford Ecosport gereden te hebben begaf de drijfstang in de motor het. Conclusie nieuwe motor reparatie € 8000 of € 5000 terug bij aanschaf nieuwe Ford. Ik heb het helemaal gehad met de Ford auto’s
6,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Ford Ecosport 1.0 ECOBOOST TREND ULTIMATE | 125PK | NAVI | TREKHAAK | CRUISE CONTROL |
- 2018
- 73.942 km
€ 11.450

Ford Ecosport 1.0EB TITANIUM NL-AUTO! | DEALER OH! | CRUISE | PARKEERSENSOREN | LMV | APPLE CARPLAY & ANDROID AUTO | CLIMA | PRACHTIGE STAAT!
- 2020
- 91.976 km
€ 12.900

Ford Ecosport 1.0 EcoBoost Active - B&O BeoSonic - Winter Pack - Zwart Dak
- 2022
- 37.161 km
€ 24.945
Lees ook
Praktijkverbruik

Praktijkverbruik Ford EcoSport: Niet echt ‘sport’, maar hoe ‘eco’?
Nieuws

Back to Basics: Ford Ecosport
Vergelijkende test

Ford Ecosport 1.0 EcoBoost - Citroën C3 Aircross - Vergelijkende Test
Vergelijkende test

SUV tegen hatchback
Vergelijkende test
