AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Fiat Ulysse 2.0 JTD EL (1999)
autoreview
3
Signalement
Uitvoering | Ulysse 2.0 JTD EL |
---|---|
Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 1999 |
Jaar van aanschaf | 2003 |
KM-stand bij aanschaf | 105.000 km |
KM-stand laatst | 0 km |
ERVARINGEN
Auto gekocht vanwege het comfort en de ruimte. Daar tegenover staan echter hoge kosten voor belasting, verzekering en brandstof.
Tot nu twee keer met pech blijven staan. Buiten dat eigenlijk nooit problemen gehad. Nu heeft echter de turbo het begeven en is het tijd voor een andere auto. Kandidaten: Croma, Stilo MW, Bravo(?).
PROBLEMEN
110.000km Koppeling stuk. Onder garantie gerepareerd
135.000km Krukaspoelie kapot. Auto afgesleept
150.000km Turboslang gescheurd. Auto afgesleept
160.000km Uitlaat kompleet
200.000km Turbo stuk Tijd voor een andere auto
7,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lees ook
Nieuws
Deze BMW Z1 valt in diverse opzichten op - In het Wild
Nieuws
Snelste Volkswagen ooit op Nürburgring is een Golf GTI
Nieuws
Stellantis-voorzitter wil Europese 'kei-cars' naar Japans voorbeeld
Nieuws
Pas op voor deze nieuwe vorm van oplichting bij Franse tolwegen
Nieuws