AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Fiat Tempra 1.6 i.e. SX (1991)
autoreview
Signalement
Uitvoering | Tempra 1.6 i.e. SX |
---|---|
Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 1991 |
Jaar van aanschaf | 1999 |
KM-stand bij aanschaf | 55.000 km |
KM-stand laatst | 0 km |
ERVARINGEN
+: ruimte en comfort, origineel uiterlijk en dashboard de stoelen zitten goed, een zeer lekkere auto voor lange stukken op de snelweg, de versnellingsbak verhoudingen zijn kort waardoor er in elke versnelling nog trekkracht voor handen is.
-: hakerige versnellings bak, beetje weke vering, en ook zou iets meer vermogen uit een 1600 welkom zijn.
Korte versnellingsbak verhoudingen betekent ook meer geluid in auto.
PROBLEMEN
- wielrem cilinder rechtsachter lek ( geen remdruk meer ).
- Bedrading dynamo verrot waardoor dynamo accu niet meer oplaad.
6,0
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lees ook
Nieuws
Deze Fiat Tempra is even hoekig als vergeten - In het wild
Mercedes-Benz E 500 Coupé (2012) - Op de Rollenbank
Autotest
Elektrische occasions rond de €25.000: Tesla Model 3 de beste keus? Dubbeltest met Polestar 2
Achtergrond
Piëch kreeg gelijk toen hij zei dat de eerste Audi 100 Avant beter een stationwagon had kunnen zijn
Achtergrond
Lezersreacties (0)
Reageren