Fiat Panda TwinAir Turbo 80 Lounge (2014) #2

autoreview

Fiat Panda TwinAir Turbo 80 Lounge (2014)

Signalement

UitvoeringPanda TwinAir Turbo 80 Lounge
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2014
Jaar van aanschaf2017
KM-stand bij aanschaf31.000 km
KM-stand laatst33.600 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

De grote stap!

  • 31.000 km

De grote stap! Ja zeker zo begin ik deze review, en waaromdat is kan ik u ook vertellen, de auto die wij inruilden was een bmw 5-serie, dat is dus een 6 cilinder automaat vs een 2 cilinder handgeschakeld gebakkie(zeg ik gekscherend)

Ik kan verder kort zijn, ik heb nu pas 200 kilometer in de fiat gereden, en hij rijd grandioos leuk, de roffel van de twinair bezorgt mij een glimlach, iets wat in de bmw wel onbrak die was dan wel super degelijk maar ook dodelijk saai op een gegeven moment, die doet alles wel op zijn sloffen natuurlijk en het is dan ook totaal geen vergelijking met de fiat dus over de bmw houd ik nu op.

Wat valt op aan de panda,

-rijke complete uitrusting
-handig dat knipperlicht alleen tikje nodig heeft op 5 keer te knipperen, perfect bij inhalen bijvoorbeeld.
-ruitenwisser die achter automatisch aangaat als je achteruit rijdt en de voorwisser aan staan, erg nuttig.
-audio systeem geeft mooi vol geluid, iets dat ik niet had verwacht!
-veel meer ruimte dan je verwacht! En je denkt dat je ook met een auto onderweg bent die een maat groter is dan het in werkelijkheid is.

Rijden is gewoon leuk in de panda, de roffel die aanwezig is bij het accelereren verdwijnt op de achtergrond zodra je op snelheid bent, prima rijden met gangentje van 120 op de snelweg, tot nu toe tevreden over de aankoop, ik ben benieuwd hoe hij zich bewijst, ik kan niks over de betrouwbaarheid zeggen momenteel!

De eerste kilometers zitten er op...

  • 33.600 km

Ok het vervolg van de revieuw, de auto voldoet prima, ik hoor alleen een soort gepiep, ik vermoed een v snaar oid daar moet ik eens naar kijken, de auto is zuinig!!!

Zuinig??

Ja zuinig, gemiddeld stads verkeer met zo nu en dan stukje snelweg rijdt de panda 1 op 17, en alleen snelweg 1 op, 19,6 gehaald, daarbij reed ik wel hele stukken 130, dus het kan nog zuiniger ik denk als ik als max 110 ga rijden ik wel een stukje boven de 1 op 23 kan komen of iets dergelijks.

Ik moet wel zeggen dan als ik 200 kilometer gereden heb ik toe ben om even uit te stappen, maar dat is geen ramp, ik verwacht van de fiat panda niet anders, de auto komt ook prima mee in het verkeer! Is gewoon rap zat!

De auto word echt ingezet als volwaardige gezins auto, buggy past in de kofferbak en waar normaal 1 kind van 3 zit zitten er soms ook 2, perfect passen we allemaal.

Het enige dat ik mis is cruise control, en interieur filters was ik ook heel erg gewend aan.

Nou dat wss het wel in een notendop, tot de volgende update!

7,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (5)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.