Abonneer nú met korting

Kies nú voor een abonnement met korting

Navigatie

MENU
AutoWeek

Menu

  • Nieuws
    • Advies Centrum
    • Autonieuws
    • Autotechniek
    • Banden
    • Bestelauto's
    • Campers
    • Classics & Youngtimers
    • Elektrische auto
    • Supercars
    • Verkoopcijfers
    • Podcasts
  • Tests
    • Autoreviews
    • Autotests
    • Nieuwste autovideo's
    • Verbruiksmonitor
    • Zelf testen?
  • Auto's
    • Auto zoeken
    • CarBase Autovergelijker
    • Elektrische auto's
    • Private Lease
    • Nieuwe auto uit voorraad
  • Occasions
    • Occasion zoeken
    • Klassieker zoeken
    • Tweedehands auto
    • Auto importeren
    • Auto onderhoud
    • Dealergids
  • Tools
    • Autobandenvergelijker
    • Autoverzekering vergelijker
    • Bijtelling Calculator
    • BPM Calculator
    • Kentekencheck
    • Kostenberekening
    • Waardebepaling
    • Private Lease Vergelijker
    • Wegenbelasting
  • Forum
    • Forum Index
    • Actieve topics
    • Nieuwste topics
    • Zoeken
    • Uitleg Forum
  • Word nu
    abonnee!
    • AutoWeek
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Account
    • Mijn auto's/reviews
    • Mijn occasions
    • Mijn alerts
    • Mijn gegevens
    • Uitloggen
    • Mijn AutoWeek

      Autoweek Account
      • Autoreviews schrijven
      • Brandstofverbruik bijhouden
      • Reageren op berichten
      • Autobrochures downloaden
      • Nieuwsalerts instellen
      • Deelnemen aan het AW Forum

      en nog veel meer..

      Registreren Inloggen
    • Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

      Meer informatie
  • Zoeken
Sluiten

Zoeken

Op trefwoord

of

Op kenteken

Zoeken

Auto's
Kenteken
AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
  • Home
  • Reviews
  • Daihatsu
  • Cuore

Daihatsu Cuore 1.0 12V Nagano (2003)

autoreview

10
Daihatsu Cuore 1.0 12V Nagano (2003)
Anoniem
  • Gebruikersreview
23 december 2020 om 14:06
  • Meer
    • Linkedin
    • Pinterest
    • Print
    • Email
  • Whatsapp
  • Twitter
  • Facebook

Signalement

UitvoeringCuore 1.0 12V Nagano
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2003
Jaar van aanschaf2020
KM-stand bij aanschaf187.600 km
KM-stand laatst198.135 km
Lezerswaardering: 80%Keuze van de redactie
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Koop een Cuore, maar let op!

  • 187.500 km
  • 23 november 2020

Voor degene die deze auto overweegt, mijn beknopte review

Zelf zocht ik naar een zuinige auto met lage maandkosten. De Cuore is daar perfect voor. Mijn exemplaar is uit 2003 en heeft inmiddels bijn 200.000 gelopen. Ik geef deze auto de voorkeur boven de Citybug drieling, maar er zijn wel een aantal dingen om op te letten.

Het grootste probleem is dat de kwaliteit heel degelijk is en daarom lang meegaat. Daarentegen zijn dingen bij mijn Cuore bij 2 ton al aan vervanging toe. Ik denk niet dat de gemiddelde Cuore rijder veel liefde aan zijn of haar auto geeft. Zo slijt de auto een heel stuk sneller. Bouwjaar 2003 is eigenlijk al te oud en vermijdt de Cuore als er al een keer aan gelast is. Diezelfde gierige eigenaar zal het niet goed laten doen, waardoor je, zoals ik, een jaar later weer met roestproblemen zit.

Doe jezelf een lol en koop of een Cuore van 500 euro voor een jaar zonder enige opties zodat er niks kapot kan of geef 1500-2000 euro uit aan een exemplaar uit 2007-2008 met 120.000 km op de teller. Als je goed zoekt vind je die ook. Koop ook geen voormalig geïmporteerd exemplaar. Of koop voor 3000-4000 euro een Cuore van een generatie nieuwer :)

Pluspunten:
- Goedkoop in verbruik en maandlasten (1:20, 15 wegenbelasting, 20 verzekering als je goed zoekt)
- Zeer ruim voor een klein autootje
- Geen grote problemen die niet door normale slijtage komen
- Makkelijk zelf aan te knutselen als je dat wil leren

Minpunten
- Eigenaren doen goedkoop, dus worden roestplekjes niet bijgewerkt
- Olieverbruik kan oplopen en dat heb je niet direct door
- Vangt aardig wat wind op de snelweg
- Veel motor, banden en windgeruis op de snelweg. Als je gewoon 100 blijft rijden is het prima te doen.

Eerste auto

  • 190.200 km
  • 23 december 2020

Ik heb deze Daihatsu Cuore als eerste autootje aangeschaft in Oktober 2020. Na een uitgebreide zoektocht naar een kleine, goedkope auto voor rond de 1000 euro ben ik hierbij uitgekomen. Eerder had ik proefgereden met een Renault Clio en Opel Corsa, maar was niet zeker over de aankoop.

De zoektocht was op gang gekomen omdat ik een parttime baantje had wat nogal ver (en lang) reizen was met de trein. Met Covid19 was het OV natuurlijk ook iets om te mijden, dus ik begon in het achterhoofd met rekenen. 100 euro maandelijks aan vaste lasten (excl benzine) was mijn uitgangspunt, iets wat ik met het baantje goed kon bekostigen. Als beginnend bestuurder zonder schadeloze jaren, is de verzekering meestal erg duur. Ik wilde graag een auto met wat ruimte, zo zuinig mogelijk en betrouwbaar. Ahet andere was een leuke bonus. Ik heb verscheidene autootjes overwogen, zoals een Twingo, Alto, Starlet, Corsa, Clio maar een Daihatsu Sirion en Cuore sprongen toch in het oog.

Deze Daihatsu is in 2016 geimporteerd uit Duitsland en had een vrij hoge kilometerstand. Hij stond te koop bij een particuliere eigenaar en de voornaamste reden voor de aanschaf was het feit dat de onderhoudshistorie en CARFAX rapport bij de auto zat. De APK was nieuw, in combinatie met 'nieuwe' banden en een kleine beurt. het was zover, mijn eerste eigen auto.

Na nu ruim 2500 kilometer kan ik zeggen dat ik nog steeds erg blij ben met mijn aankoop. Hij brengt mij netjes van A naar B, en op de snelweg is hij zeker niet oncomfortabel te noemen, als je je verwachtingen natuurlijk wat bijstelt en de radio wat harder zet. Ik ben erg tevreden over de rijeigenschappen en de ruimte is echt gigantisch. Ik zou bijna durven te stellen dat mijn Cuore met de banken plat meer laadruimte biedt dan de Toyota CHR van kennisen. Twee huisgenoten van 185 kunnen heel behoorlijk achter elkaar zitten. Er past, met de achterklep een stukje open, ook een herenfiets in, dus dat is ook mooi meegenomen.

De aandrijflijn is prima en je komt vlot met de rest van het verkeer mee. Er zit wat speling op de pook, die overigens prima en licht schakelt, maar wel trilt tijdens het optrekken. Dat moet wellicht op te lossen zijn door een motorsteun te vervangen. Ook schokt de motor nog wel eens bij vol gas, waarvoor ik denk ik de bougies even moet nakijken. Ondanks de onderhoudshistorie is het moeilijk te achterhalen wanneer ze voor het laatst vervangen zijn. Daarnaast verbruikt de motor wat olie, nu een liter op 2500 kilometer, wat vrij hoog is, al hebben deze motoren er vaker last van, zeker in combinatie met deze kilometerstand. Op deze dingen na, rijdt hij echt leuk. Met een gemiddeld verbruik van 1 op 17 presteert hij iets onder verwachting, maar nog steeds beter dan de fabrieksopgave van veel concurrenten.

De maandelijkse lasten zijn ongeveer 50 euro voor verzekering en 15 euro aan wegenbelasting. Daarnaast kan ik Duitsland tanken, dus dat drukt de lasten ook nog eens.

Natuurlijk is de auto niet perfect voor een bedrag van 900 euro. Wat rare dingen:

- De vorige eigenaar heeft er een andere radio in gezet, maar het klokje en de radio omgedraaid. De pioneer speakers die er bij zitten zijn kapot, en kunnen geen bas produceren zonder te kraken. Een nieuw setje kost +/- 30 euro, dus dat moet wel lukken.

- De airco was bij aanschaf al kapot. De eigenaar zei dat dat voor 200 euro wel te repareren zou zijn, maar bij nadere inspectie bleek de aircopomp en ogenschijnlijk nog intacte condensor beide lek te zijn. Reparatie zou op zijn minst 450 euro zijn, de helft van de aanschafwaarde, dus dat laten we lekker zitten. Met de kachel lukt het in de winter wel, en in de zomer heb ik altijd arco nog.

- Of nee toch niet, een week na aanschaf ging het motortje van het elektrische raam rechtsvoor kapot, dus dat kan niet meer open. Hetzelfde gold voor een koplamp, wat wel zonde was, maar na genoeg wd40 te hebben gebruikt het lampje vervangen. Handig, een vader met 3 sets reservelampjes.

- Er is wat roest op het plaatwerk en de dorpels, ook door het slecht wegwerken van eerdere krassen. Ik ben erg geïnspireerd door de vele youtube tutorials om dit zelf te fixen, als het weer wat beter weer is.

Kortom, de auto is zeker niet perfect, maar ik ben ook gemotiveerd om het zelf te fixen. Zo'n simpel autootje is een mooie mogelijkheid om wat van te leren.

Pros
- Kosten zeer laag, zowel verbruik als vaste lasten
- Ruimte zat, makkelijk inladen
- Redelijk comfortabel

Cons (niet abnormaal bij deze kilometerstand)
- Olieverbruik
- Roest

Winter voorbij

  • 192.382 km
  • 6 april 2021

Inmiddels een paar maanden verder en ik ben nog steeds goed tevreden met mijn Cuore. Heerlijk om gewoon rond te kunnen rijden, en met lockdown erg leuk om stukjes te rijden. De winter is hij aardig goed doorgekomen zonder airco. Het was veel rijden met ventilatie op max en goed opwarmen. Ik ben wel bang voor de roestvorming bij de dorpels, die wordt nu wel snel erger. De spullen om daaraan wat te doen zijn onderweg.

Het verbruik is gemiddeld 1:18, maar haalde toch alleen maar 1:15 in de winter. Omdat de benzinemeter niet goed werkt geeft hij bij 28/36 liter al aan leeg te zijn. Ik vraag me toch af waar dat aan kan liggen, aangezien ik de bougies al vervangen heb. Ik heb ook het idee dat de auto ietwat te sportief klinkt, dus wellicht is de uitlaat lek. Die is kortgeleden nog gerepareerd, dus dat vind ik wel bijzonder. De motor verbruikt ook olie, zoals bij wel meer Cuores van deze generatie. Ongeveer 1:3000 km

Ook heb ik verschillende keren met een lege accu gestaan. Het interieurlampje gebruik ik dan ook niet meer, want het gebeurt met net iets te vaak. Duwen met mn huigesnoten werkt meestal wel, maar als je hem verderop dan nog een keer laat afslaan als moet je toch de wegenwacht bellen, erg prijzig...

Met de vorst heb ik voor de zekerheid de accu maar uit de auto gehaald. Hierbij heb ik een bout afgebroken. Vastgezet met een tiewrap en naar de garage gereden waar ze hem er gewoon naast gedraaid hebben. Ik ook met mn online tutorials over uitboren en tapsets...

Na even zoeken blijkt dat deze Cuore met zijn kilometerstand toch aan de dure kant was. Er zijn zat exemplaren met lagere kilometerstand voor een lagere prijs. Destijds de auto gekocht vanwege de complete onderhoudshistorie en NAP. De auto is natuurlijk geimporteerd uit Duitsland, dus die NAP is onzin (geen oordeel).

Ik ben er op gebrand er zoveel mogelijk kilometers uit te halen en de auto zo lang mogelijk op de weg te houden. Op naar de 200.000 km.

Dingetjes om te fixen:
- Roest bij dorpel en zijkant weg werken
- Speakers vervangen (waren er al uitgeblazen door de vorige eigenaar)
- Radio terug inbouwen op de plek waar hij hoort (en niet lelijk bovenin)
- Zonneklep weer vastmaken
- Elektrisch raam aan de zijkant werkt niet meer (week na aanschaf ging het kapot, denk dat het motortje het heeft begeven)

Vervangen onderdelen:
- Bougies (rijdt nu een stuk beter, de oude zorgden wel voor schokken tijdens het optrekken)
- Luchtfilter
- Nieuwe antenne om de radio-ontvangst toch te verbeteren

Al met al had ik deze auto met de kennis van nu niet zo snel gekocht. Je kunt wel genoeg gidsen lezen, maar om hem te echt goed te kunnen beoordelen moet je toch echt praktijk ervaring hebben. Mooi dat dit mijn eerste autootje is, genoeg om te leren.

Zomer update

  • 194.000 km
  • 27 april 2021

Nieuwe speakers van JVC zitten erin. Ze klinken heerlijk en met een nieuwe FM zender bluetooth ding kan ik er deze zomer weer tegenaan.
Ook het elektrische raam rechtsvoor doet het (weer). Blijkbaar zit er een knopje links bij de raambediening om alleen het rechterraam raam 'op kinderslot' te doen.

Zelf geprobeerd de lekkende uitlaat te repareren. Er zat een groot lek bij het uitlaatspruitstuk en bij de middendemper. Met een uitlaatpasta is het lek bij het uitlatspruitstuk gedicht, zodat je geen CO vergiftiging oploopt als je voor een stoplicht vergeet de ventilatie uit te doen. Bij de middendemper kon ik niet goed komen, daarvoor toch maar naar de garage.

Laatst ook voor het eerst een lekke band gehad, door een schroef rechsachter. Ik had natuurlijk niet door dat je die vastzittende bouten ook gewoon met je been los kan trappen, zoals een vriendelijke meneer mij liet zien. Band laten repareren bij de garage. Ook nieuwe zomerbanden op een tweedehands setje licht metalen velgen aangeschaft. Direct ook met wat laswerk de middendemper laten repareren.

Kosten
Speakers - 30 euro
Band repareren - 10 euro
Lichtmetalen velgen - 60 euro
Zomerbanden met montage - 220 euro
Zonneklep - 25 euro
Buitenspiegel - 33 euro

Airco soap

  • 198.136 km
  • 10 september 2021

Na de eerste APK kwam ik op het idee om mijn airco zelf te repareren. In Winter 2020 had mij dat bij een revisie bedrijf ongeveer 500 euro gekost voor vervangen van de condenser, reviseren van de aircopomp en vullen met koelmiddel. Dat vond ik toen te duur en dat vind ik nog steeds. Ook omdat ik net 900 euro voor de auto had betaald
Maar in juni was het toch warm, dus ik begon er toch over na te denken. Ik maakte een kostenplaatje:
- 60 euro voor een aircopomp van de sloop
- 90 euro voor een nieuwe condenser
- 60 euro voor het vullen

Met een totaal van 210 euro vond ik het een experiment waard. Een weekend beunen later bleek dat de aircopomp simpelweg niet paste. Het was onmogelijk om de aircoleidingen goed aan te draaien. Tijdens het vullen vloog één van de slangen van de aircopomp af. Toen bleek dat de rubberen aircoleidingen allebei gescheurd waren.
De man van het aircobedrijf bood aan de oude pomp te reviseren (120) en te monteren (90 euro). Ik kon de aircopomp dan terug naar de sloop brengen. Ook van de sloop nieuwe aircoleidingen gehaald voor 80 euro. Helaas kon ik alleen alle vier de aircoleidingen halen in plaats van de twee die ik nodig had. Na het monteren van alle onderdelen bleek de inmiddels gereviseerde aircopomp nog steeds geen druk op te bouwen. De man bood mij een nieuwe aircopomp aan voor 100 euro extra. Hij zou niks verdienen aan de aircopomp. Wederom stond ik voor het blok en heb toegezegd. Toen ik wegreed had ik een mooie koude airco.

Kosten: 560 euro
- 80 euro voor vullen omdat (leeg systeem, dus meer koudemiddel)
- 120 + 90 + 100 euro voor een nieuwe aircopomp
- 90 euro voor de condensor
- 80 euro voor de leidingen

Dit had ik achteraf gezien nooit gedaan. Wanneer iets in je auto monteren je zoveel tijd kost is het heel verleidelijk om ja te zeggen. Achteraf had ik misschien moeten eisen dat de pomp opnieuw gereviseerd zou worden. De beste man was erg vriendelijk en leek mij niet in de zeik te willen nemen. Nu ben ik ongeveer voor hetzelfde bedrag klaar, maar heb ik een vrijwel nieuwe airco. Best bedrag voor een beetje koude lucht.

APK problemen

  • 198.135 km
  • 10 september 2021

Op 13 september zou de APK verlopen. Braaf ging ik op 13 juli naar een ándere 'dealer-kwaliteit' garage, want:

- Neutraal oordeel over de auto, aangezien mijn eigen (beun)garage de auto zelf geïmporteerd en onderhouden heeft
- APK was goedkoop en ik was in de veronderstelling dat de auto in goede staat was (naïef)

Resultaat APK 1: Afgekeurd
- Fuseekogel stofhoezen dichten niet af
- Labdasonde waarde te hoog. Volgens de keurmeester teveel zuurstof vanwege een lek in de uitlaat (misschien spruitstuk of middendemper)

Offerte:
- 180 euro voor de twee hoezen
- 30 euro voor de uitlaat.

Conclusie:

30 euro afgerekend voor de APK-afkeuring. Ik besloot de auto mee te nemen en met de hulp van internet de hoezen zelf te vervangen. Dat ging goed. De draagarm en fuseekogel inclusief hoes zijn één geheel bij de Daihatsu Cuore, dus normaal zou je alles tegelijk moeten vervangen. Bij de automaterialenzaak een setje universele rubberen hoezen gehaald en er over heen gedaan met een strak elastiekje. Voor 6 euro, opgelost.

Een maandje later bracht ik vervolgens de auto naar mijn eigen garage voor een tweede apk keuring.

Resultaat APK2: Afgekeurd
- Roest aan beide achterste chassisbalken,
- Rem rechtsvoor niet gangbaar
- Lekke middendemper.

Hiervan werd ik lichtelijk geÏrriteerd. Dezelfde garage heeft de chassisbalken in 2018 zelf gelast en ik dacht dat dat goed gebeurd was. Ze zeiden zelf dat het laswerk maar 2 tot 3 jaar meegaat voor dat hij weer door roest. Een buitengewoon korte levensduur voor laswerk naar mijn mening.

Daarnaast had meneer één van mijn remblokken in tweën gebroken tijdens het gangbaar maken van de rem, dus er moesten nieuwe blokken op. Zij waren ook de garage die de lekke middendemper eerder in het jaar hadden dichtgelast, maar nu 'kwam hij eraan de andere kant doorheen'.

(Overigens moet de andere keurmeester ook gezien hebben dat het de middendemper was. Hij zei echter tegen mij dat hij het lek nog moest gaan vinden)

Offerte:
- 140 per chassisbalk laswerk (2x)
- 50 euro voor de remblokken
- 30 euro voor het dichtlassen van de middendemper

Resultaat:
- Keurmeester adviseerde mij na te denken of ik er nog meer doorwilde, omdat hij vroeg of laat weer zou doorrotten.
- Afgekeurd, maar ik hoefde niet te betalen voor de APK
- Als ik September terug zou komen, wanneer het rustiger zou zijn, dan zou het allemaal wat goedkoper kunnen.
- Over de labdasonde wist de keurmeester mij niets te vertellen

Conclusie:
Ik neem de auto mee en ga een goede lasser zoeken en zelf de remblokken vervangen.

De autolasser vond ik in Soesterberg. Hij werkt uitsluitend met gegalvaniseerd staal. Voor 200 euro zou hij de uitlaat en rechterchassisbalk lassen. Links zat nog geen gat. Hij vond de offerte die ik gekregen had dan ook raar. ‘Dit is gewoon prutswerk, ze hebben zonder de roest weg te halen plaatjes over de gaten heen gelast. De roest komt er dus op een gegeven moment gewoon weer door heen. '

Ik kreeg foto's van het lassen opgestuurd en het is heel mooi geworden. Ook ben ik nog even langs Carrec gekeken om te kijken waar dat nou precies is.

Tijdens het laswerk bestelde ik remblokken (let op: pasgarantie) en kreeg een belletje. De winkel vroeg mij om de blokken op te meten, wat de lasser graag voor mij deed. 12 cm breed. ‘Dan had ik de verkeerde blokken besteld’, en dus werd mijn order aangepast.

Eenmaal thuis kwamen de blokken binnen en ging ik aan de slag. Bij 2 ton op de teller waren alle remonderdelen ook aardig vastgeroes. Met vooral veel zweet kreeg ik alles los. Ik smeerde vrolijk mijn nieuwe remblokken in met kopervet en kwam er vervolgens bij vergelijking achter dat de blokken niet pastte. Meer irritatie en gevloek volgde.

De dag erna zou ik nog een APK keuring hebben bij de eerste garage. Ik kan me niet meer precies herinneren waarom ik dit gedaan heb. Het moet een combinatie van irritatie naar mijn eigen garage en schaamte dat ik het ergens anders had laten doen (niet rationeel, maar toch).

Enfin, ik zette de oude blokken terug en reed de volgende dag naar de dealerkwaliteit garage. Zij konden de remblokken wel vervangen en de auto vervolgens goedkeuren. Eenmaal daar:

Offerte voor blokjes: 150-170 euro.
- Ongeveer 70 euro voor de blokken en de rest montage.

Ik was stomverbaasd, omdat mijn eigen remblokken 25 euro waren. Gemiddelde montagekoten waren tussen de 50-60 euro per as. Je staat nou eenmaal voor het blok (haha) en ik was niet brutaal genoeg om de ochtend ervoor te vragen hoe duur de remblokken zouden zijn. Dus toch maar gedaan. Vervolgens met een leenfiets 14 km teruggefiest naar Enschede, wat ik iedereen die meer auto rijdt dan fietst van harte afraadt.

AP3:
Vervolgens kreeg ik begin van de middag een telefoontje. Blokken zaten erop, maar meneer de Keurmeester kon hem niet goedkeuren. De uitlaat was dicht, maar nu bleek de CO waarde veel te hoog. Zijn advies was om de labdasonde te controleren/vervangen omdat die verkeerde waardes aan de computer kon geven over hoeveel brandstof er ingespoten moest worden. Op zich heel logisch, want dit kan ook mijn hogere verbruik verklaren.

Offerte: 250-300 euro voor diagnose.

Resultaat:
Teleurgesteld heb ik de auto opnieuw meegenomen, want ik vond dit wel heel erg duur zonder garantie van een oplossing. Wel even 185 euro afgetikt voor de remblokken, waarbij er op de factuur ook items stonden als ‘remtest uitvoeren’ en ‘remreiniger’.

Ik was onder de indruk dat mijn eigen (beun)garage misschien iets losser met de uitstootwaarden omging. Nog een afspraak gemaakt bij mijn eigen garage.


APK4:
Ze waren lichtelijk geïrriteerd dat ik mijn werkorder niet had bewaard, ook al hadden zij mij die niet gegeven. Na met een koevoet op het nieuwe laswerk te hebben geslagen kwam de emissietest en meneer de keurmeester liet de motor wat toeren maken. In zijn norse blik dacht ik te lezen dat het oké was. Toen bleek dat de wielmoeren achterstevoren terugwaren gemonteerd door de dealerkwaliteit garage.

Resultaat:
Op 9 September goedgekeurd tot 13 september 2022. APK kostte 50 euro ipv 35 normaal, omdat ze waarschijnlijk nog steeds geïrriteerd waren dat ik het bij anderen had laten repareren

Na deze hele soap kan ik weer vrolijk rijden, maar het was een stressvolle zomer. Ook vanwege de soap rondom de airco.

4,3
  • Betrouwbaarheid
    4
  • Prestaties
    4
  • Comfort
    4
  • Kosten
    5
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
  • Rijd je zelf met een Daihatsu Cuore? Start je eigen gebruikersreview en deel je ervaringen
 
  • Houd me op de hoogte over de Daihatsu Cuore
  • Rapporteer deze review

Beoordeel deze review

Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.

  • slecht
  • onvoldoende
  • voldoende
  • goed
  • uitstekend

Uitgelicht aanbod

    Daihatsu Cuore 1.0 12V DVVT Osaka

    Daihatsu Cuore 1.0 12V DVVT Osaka

    • 2006
    • 194.359 km

    € 995

    Daihatsu Cuore 1.0-12V Nagano + AUTOMAAT

    Daihatsu Cuore 1.0-12V Nagano + AUTOMAAT

    • 2006
    • 59.943 km

    € 2.950

    Daihatsu Cuore 1.0-12V Osaka

    Daihatsu Cuore 1.0-12V Osaka

    • 2004
    • 228.327 km

    € 950

Meer Daihatsu Cuore occasions

Lezersreacties (10)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens

Bekijk ook

Kopersgids

Zoeken en vergelijken
  • Daihatsu Cuore specificaties
  • Daihatsu Cuore occasions
  • Daihatsu Cuore video's
Advies en informatie
  • Daihatsu Cuore tests
  • Daihatsu Cuore gebruikersreviews
  • Daihatsu Cuore index
PREMIUM
Een licht-gekruide B-segmenter

Een licht-gekruide B-segmenter

Van dit trio licht-sportieve compacts verwacht je dat ze uit respectievelijk de VS (Chevrolet)...

Lees meer
 

Daihatsu Cuore reviews

  • Gebruikersreview
    Daihatsu Cuore 1.0 12V Nagano (2003)

    Daihatsu Cuore 1.0 12V Nagano (2003)

    10
    • 23 december 2020
  • Gebruikersreview
    Daihatsu Cuore 1.0 12V Tokyo (2003)

    Daihatsu Cuore 1.0 12V Tokyo (2003)

    10
    • 19 januari 2012
  • Gebruikersreview
    Daihatsu Cuore 1.0 12V Nagano (2004)

    Daihatsu Cuore 1.0 12V Nagano (2004)

    • 30 juni 2004
  • Gebruikersreview
    Daihatsu Cuore 1.0 12V DVVT Nagano (2006)

    Daihatsu Cuore 1.0 12V DVVT Nagano (2006)

    1
    • 17 augustus 2021
  • Gebruikersreview
    Daihatsu Cuore 1.0 Comfort Plus S (2011)

    Daihatsu Cuore 1.0 Comfort Plus S (2011)

    2
    • 23 september 2020
  • Gebruikersreview
    Daihatsu Cuore XTi-12V (1999)

    Daihatsu Cuore XTi-12V (1999)

    4
    • 31 augustus 2020
  • Gebruikersreview
    Daihatsu Cuore 1.0 12V Osaka (2005)

    Daihatsu Cuore 1.0 12V Osaka (2005)

    15
    • 1 augustus 2020
meer reviews
Daihatsu Cuore - 2008 - 305.800 km - Klokje rond

Daihatsu Cuore - 2008 - 305.800 km - Klokje rond

59

Jeroen Dubbeld in de mail: of we interesse hebben in een keuring van een Daihatsu Cuore met...

Gerelateerd

  • Model
  • Merk
Model
Model
  • Gebruikersreview
    Daihatsu Cuore 1.0 12V DVVT Nagano (2006)

    Daihatsu Cuore 1.0 12V DVVT Nagano (2006)

    1
    • 17 augustus 2021
  • Daihatsu Cuore - 2008 - 305.800 km - Klokje rond

    Daihatsu Cuore - 2008 - 305.800 km - Klokje...

    59
    • 3 mei 2021
  • Gebruikersreview
    Daihatsu Cuore 1.0 Comfort Plus S (2011)

    Daihatsu Cuore 1.0 Comfort Plus S (2011)

    2
    • 23 september 2020
  • Gebruikersreview
    Daihatsu Cuore XTi-12V (1999)

    Daihatsu Cuore XTi-12V (1999)

    4
    • 31 augustus 2020
  • Gebruikersreview
    Daihatsu Cuore 1.0 12V Osaka (2005)

    Daihatsu Cuore 1.0 12V Osaka (2005)

    15
    • 1 augustus 2020
  • Gebruikersreview
    Daihatsu Cuore 1.0 Trend (2008)

    Daihatsu Cuore 1.0 Trend (2008)

    • 23 mei 2020
  • Gebruikersreview
    Daihatsu Cuore 1.0 Trend (2009)

    Daihatsu Cuore 1.0 Trend (2009)

    1
    • 23 mei 2020
Merk
Merk
  • Achtergrond
    Op zoek naar een roadster voor 10.000 euro

    Op zoek naar een roadster voor 10.000 euro

    93
    • 27 maart 2022
  • Gebruikersreview
    Daihatsu Sirion 2 1.0 12V DVVT Premium (2008)

    Daihatsu Sirion 2 1.0 12V DVVT Premium...

    4
    • 24 februari 2022
  • Reportage
    Op zoek naar een 4x4 voor 5 mille

    Op zoek naar een 4x4 voor 5 mille

    32
    • 22 januari 2022
  • Nieuws
    Daihatsu Hijet én Atrai helemaal in het nieuw

    Daihatsu Hijet én Atrai helemaal in het...

    10
    • 27 december 2021
  • Nieuws
    Daihatsu met vrolijk kwartet naar Tokyo Auto Salon

    Daihatsu met vrolijk kwartet naar Tokyo...

    14
    • 24 december 2021
  • Nieuws
    Weer een nieuwe MPV van Toyota

    Weer een nieuwe MPV van Toyota

    30
    • 11 november 2021
  • Nieuws
    Toyota introduceert nieuw hybridesysteem

    Toyota introduceert nieuw hybridesysteem

    176
    • 1 november 2021

Persoonlijk op de hoogte blijven van autonieuws?

Over AutoWeek

  • Klantenservice
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy & Cookiebeleid
  • Cookie instellingen wijzigen
  • Gebruiksvoorwaarden

Volg AutoWeek

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Youtube
  • Podcasts
  • RSS

Meer AutoWeek

  • Aanmelden nieuwsbrief
  • Contact redactie
  • Colofon
  • Autobrochures
  • Dealergids
  • Klassiekergids

Overig

  • Adverteren
  • AutoWeek LAB
  • Je auto aanmelden
  • Koppel abonnement
  • Partners
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • McLaren
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden