Dacia Duster HYBRID 140 Journey (2024) #2

autoreview

Dacia Duster
Dacia DusterDacia DusterDacia DusterDacia DusterDacia DusterDacia DusterDacia DusterDacia DusterDacia DusterDacia DusterDacia DusterDacia DusterDacia DusterDacia DusterDacia DusterDacia DusterDacia DusterDacia Duster (2024)Dacia Duster (2024)Dacia Duster (2024)Dacia Duster (2024)Dacia Duster (2024)Dacia Duster (2024)Dacia Duster (2024)Dacia DusterDacia DusterDacia DusterDacia DusterDacia DusterDacia DusterDacia DusterDacia Duster (2024)Dacia Duster (2024)Dacia Duster (2024)Dacia Duster (2024)Dacia Duster (2024)Dacia Duster (2024)Dacia Duster (2024)Dacia Duster (2024)Dacia Duster (2024)

Signalement

UitvoeringDuster HYBRID 140 Journey
Versnellingen6, Sequentiële Automaat
Bouwjaar2024
Jaar van aanschaf2024
KM-stand bij aanschaf3.500 km
KM-stand laatst3.500 km
Lezerswaardering: 56%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Kwaliteit vs. Budget

  • 3.500 km

Na 12 jaar Honda Jazz hybrid ervaring een nieuwe afslag genomen. De Honda heeft ons nooit laten staan en hij is verbazingwekkend zuinig gebleken (<1:20). Dan de eerste bevindingen met de Dacia. De eerste acceleratie gaat electrisch waarna de benzinemotor vrij snel inhaakt. Zo rond de 50 km/h maakt hij redelijk wat toeren maar hij blijft op de achtergrond. De rijhulpmiddelen (EU) staan vanaf aanvang aan en zijn verschrikkelijk irritant (lane-assist). Dit is eenvoudig uit te schakelen, maar het toont wat mij betreft de overbodigheid van de EU aan. Om het kort te houden:
+Verbruik 1:20 is haalbaar
+Vering is goed
+Geluidsniveau is acceptabel
+Parkeersensoren en camera's werken goed
-Geluidskwaliteit audio is slecht(speakers)
-Automatische lichtregeling is onbruikbaar, hij zet vol licht op tegenliggers
-Cruisecontrol pakt niet mooi op
-Lane-assist is onbruikbaar, bij het gevaarlijke af
Ik ga nog bij de garage langs om een en ander na te laten kijken. Hierover later meer ......

8,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Dacia Duster

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (1)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.