Chevrolet Spark 1.0 LS BiFuel (2011)

autoreview

Chevrolet Spark
Chevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet Spark

Signalement

UitvoeringSpark 1.0 LS BiFuel
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2011
Jaar van aanschaf2011
KM-stand laatst74 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Aanschaf Chrevrolet Spark 1.0 Bif-fuel

Het is er dan toch van gekomen. Na een heleboel auto's te hebben bekeken (Aygo, C1, 107, Twingo) werden wij vorige week geattendeerd op de Spark Bi-fuel op LPG. Toch maar eens op internet gaan kijken en gezien dat toch wel een hele complete auto is met alle toeters en bellen erop en eraan. Wij zochten een BPM / MRB vrije auto, welke zuinig is in het verbruik cq interessant als je ermee gaat tanken; nu wij denken die te hebben gevonden; € 20,00 of minder voor een volle tank LPG!

Een proefrit gemaakt en het wagentje stuurt lekker direct, de wegligging is goed en schakelen gaat lekker soepel. Optrekken vanuit 1 naar 2 en van 2 naar 3 gaat lekker vlot en als je op de snelweg rijdt gaat ie in 100 of 120 lekker vooruit. Het is inderdaad wel zo dat als je van 80-90 naar 110 - 120 wilt dat het dan geen snelheidsmonster is, maar als je daarmeerekening houdt en eerst terugschakelt naar 4 of zelfs 3 dan gaat het iets vlotter. Fijne stoelen, achterin kunnen 3 kinderen zitten en lekker compleet met airco, electrische ramen, electr. spiegels, boordcomputer, redelijk goede audi (mp3, usb) en 4 speakers. Het geheel aan de binnenzijde is netjes afgewerkt in donkere kleurstelling wat volwassen oogt. Heb hem besteld in zwart metallic en met lichtmetalen velgen erbij, wan die standaard stalen velgen vonden wij oerlelijk. Onze Ford Ka 1.3 Schulten van mei 2006 ingeruild op de Spark. Wij zijn bij Mulder in Culemborg geweest en hebben daar de Spark gekocht.

De auto wordt over een week of twee in afgeleverd en dan zullen wij onze ervaringen, verbruikscijfers, ed gaan bijhouden op deze site. Tot zover deze review.

auto opgehaald bij dealer

  • 74 km

Zojuist onze nieuwe Spark opgehaald bij Mulders in Culemborg. 50 km terug naar huis gereden en hij rijdt fantastisch! De eerste 1.000 km moeten nog op benzine worden gereden, maar daarna begint het echte lachen aan de pomp! Weggedrag en wegligging zijn goed. Wij hebben een zwart metallic en er zitten 5-spaaks lichtmetalen velgen onder. Wat een complete auto voor dat geld! Ik ga alleen wel de vloerplaat in de kofferbakruimte vervangen; wat een dun plaatje ligt daarin zeg! Ik zal ook nog foto's toevoegen van de Spark en review geven over verdere ervaringen, verbruik, etc.

7,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.