Chevrolet Spark 1.0 LS BiFuel (2010)

autoreview

Chevrolet Spark
Chevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet SparkChevrolet Spark

Signalement

UitvoeringSpark 1.0 LS BiFuel
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2010
Jaar van aanschaf2010
KM-stand bij aanschaf15 km
KM-stand laatst3.000 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Leuke auto maar....met een probleem!

  • 3.000 km

Ik was enthousiast over de Spark en alle verhalen erover.
Maar.....meteen a, binnen een week na aankoop vertoonde de Bifuel een merkwaardig probleem: hij 'hobbelt' tussen ongev. 40-60 km/u. Ook als je sneller gaat tot 80 hoor je 'iets' dat niet klopt. Ben nu drie maal teruggeweest bij Nefkens.
1e x: een monteur zegt dat het de motorophanging is en laat de EGR klep ' knijpen' dus dichter zetten. Geen verandering.
2e x: Wielen worden opnieuw gebalanceerd echter.....ze laten de oude 'loodjes' gewoon zitten hetgeen een hilarisch beeld geeft! Geen verandering.
3e x: Ik krijg twee andere wielen van Sparks die daar staan. Geen verandering.
Ik vraag me af wat er aan de hand is.
Vooral op nieuw wegdek, zoals A2, in de file met 40-50 km/u is het gewoon niet te doen! Waardeloos, jammergenoeg.
Volgens Nefkens zijn er meer Spark in hun wagenpark die dit ook hebben en wordt het probleem aan Chevrolet Nederland voorgelegd.
De auto bevalt me goed. Verbruik op gas rond 1:15. Acceleratie: slecht als je tot rond de 3000rpm rijdt. het gaat allemaal beter als je naar de 3600-3800 rpm accelereert.
het probleem met de 'hobbel' is een setback. Ik wil gewoon een andere Spark die die niet heeft. Ik hoor 'binnenkort' meer vana Nefkens (hoop ik).

6,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

Lezersreacties (1)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.