BMW i4 eDrive40 (2022) #5

BMW i4 eDrive40 (2022) #5

Uitvoeringi4 eDrive40
Bouwjaar2022

1e update

Sinds 2 maanden hebben we (eindelijk) de I4 binnen.
Hele mooie auto. Groene lak en bruin leren bekleding, hele mooie combi.
Hiervoor hadden we de I3, op zich ook een fijne auto maar bereik was niet genoeg. ongeveer 250km als je voorzichtig was met je rechtervoet, nu 520 goed haalbaar.
Mijn vrouw rijd deze auto voor haar werk en rijd veel kilometer, vandaar de km stand van 11000, waarvan 2500 voor de vakantie. Onze zoon mocht de auto meenemen naar oostenrijk, Hij heeft er keurig mee gereden , super zuinig( zie de foto's) 14 kw per 100 km is erg goed.
Rij eigenschappen zijn erg goed, echt een BMW, niet te vergelijken met de I3. Beetje wennen is wel de lage instap.
+ zeer rustig/stil tijdens rijden
+ alle mogelijke manieren je stoel kunnen verstellen
+ Luchtvering!
+ zeer mooi afgewerkt
+lane assit

- lage instap
- geen ruitewisser op het achterraam
- achterklep gaat automatisch open maar erkent niet dat er een obstakel is, eerst deukje zit er al in.
-......
Op naar de volgende 11000km!

PRIVATE LEASE BMW i4

BMW i4 eDrive40 (5D/CVT)