BMW 520d EfficientDynamics Edition (2018) #2

autoreview

BMW 520d EfficientDynamics Edition (2018)

Signalement

Uitvoering520d EfficientDynamics Edition
Versnellingen8, Sequentiële Automaat
Bouwjaar2018
Jaar van aanschaf2021
KM-stand bij aanschaf82.000 km
KM-stand laatst205.000 km
Lezerswaardering: 25%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Bijna een ton in 3 jaar

  • 175.000 km

De review word binnenkort nog uitgebreider, maar hier alvast een begin.

De bmw 520d sedan 3 jaar geleden gekocht met 82000 km op de teller. Ik werd de 2e eigenaar. Ik rijd veel voor m'n werk dus was wel opzoek naar comfort/ luxe, maar moest tevens ook nog redelijk zuinig zijn gezien de huidige brandstof prijzen.blijf een nederlander.

Ik heb persoonlijk nog nooit zo'n betrouwbare auto als deze gehad en nee ik werk niet voor bmw. Nu na 3 jaar, km stand 175000 en op een lekke band na geen 1 storing gehad. Wel keurig ongeveer 2x per jaar bij bmw in onderhoud. Word vervolgd...

205.000km op de teller

  • 205.000 km

Nu ongeveer 3.5 jaar verder na aanschaf. Laatst even schrikken op de snelweg. Storingsmeldingen aan, gearbox reduced power. Ik kon volgens de boordcomputer nog wel doorrijden met heel weinig vermogen maar moest natuurlijk naar de garage. Deze storing klonk duur maar uiteindelijk een versnellingsbak sensor kapot. Dealer bezoek, en 180 euro, en het was weer opgelost. Bij 200.000km APK en toen moesten toch echt de remschijven vervangen worden. Bij ekris, APK , olie en filters vervangen, software update en 2 nieuwe banden, 3500 euro. Dit deed wel even pijn. Maar na 3.5 jaar probleemloos rijden, moest er toch wel eens iets komen. Tot op heden nog steeds tevreden met de t serie.

9,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (2)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.