BMW 320d EfficientDynamics Edition High Executive (2013) #8

BMW 3-serie
BMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serieBMW 3-serie

Uitvoering320d EfficientDynamics Edition High Executive
Bouwjaar2013
Jaar van aanschaf2013

BMW 320ede high executive

Ik rij inmiddels al ruim 25 jaar BMW ,en heb 1x een Mercedes C 220 cdi gehad.Nu mijn huidige 3 jaar oud een korte revieuw en ik kan het kort houden want ik kom slechts 1x per jaar bij de garage voor de omwisseling van de winter-zomerbanden en een beurtje!verder totaal geen mankementen een waanzinnig zuinig verbruik ruim 1: 21 dus 1100 km met een tank!ik rij er nog steeds met heel veel plezier in wat een topauto!in mei eindigt de leaseovereenkomst en mag ik weer shoppen!er staan er 4 op mijn lijstje namelijk de Jaguar XE een schitterend model,de Mercedes C200 sedan ook heel mooi en de Alfa Romeo Julia of toch maar weer een BMW 320d. Uiteraard is deze keuze heel moeilijk en ga eerst maar eens proefrijden.Wordt vervolgd!

PRIVATE LEASE BMW 3-serie