Audi Q4 e-tron 35 Advanced edition (2022)

autoreview

Audi Q4 e-tron
Audi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tronAudi Q4 e-tron

Signalement

UitvoeringQ4 e-tron 35 Advanced edition
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2022
Jaar van aanschaf2023
KM-stand bij aanschaf12 km
KM-stand laatst30.000 km
Lezerswaardering: 52%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Mooi model, rijdt prima.

  • 30.000 km

Auto bevalt uitstekend. Redelijk comfortabel (Was Citroën gewend, die op dat punt net beter scoort) ruim voldoende vlot (lichtste; 170pk versie). Stil, Zeer goedkoop in gebruik door dynamisch energiecontract dat zelf de goedkoopste laadmomenten kiest en zonnepanelen. MRB nog laag en onderhoud tot 8 jaar inclusief. Gem verbruik 16Kwh per 100km. Mijn rijstijl is rustig tot vlot optrekken en vooruitkijken. Dwz snel stroompedaal los, uitrollen/regenereren en liefst niet tot stilstand komen voor een verkeerslicht maar rollend ‘bijstromen’. Afgestapt van de benzine tactiek van leegrijden en tanken naar direct aan koppelen bij thuiskomst en de energiemij het werk laten doen. Deze kiest de goedkoopste laadmomenten. Bij vertrek is hij altijd 80% vol. De relatief kleine accu (52Kwh) schopt het tot zo’n 270 km per dag en voor mij is dat ruim voldoende. Het laden gaat niet snel met een boordlader van 7Kwh (foei, Audi!) maar daar heb ik eerlijk gezegd nooit last van. Voor mij een prima passende auto. Ik heb de Sportback uitvoering in Nevadablauw, waarvoor ik regelmatig complimenten mag ontvangen. Toch leuk! Tegenvaller is de restwaarde van elektrische auto’s algemeen op dit moment door afwachtende markt tav overheidsmaatregelen. Heb zelf het idee dat dat op redelijke termijn wel weer zal herstellen. Elektrisch rijden is toch de toekomst. Ik rijd dus nog even door met mijn fijne Audi.

9,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Audi Q4 e-tron

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (1)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.