
Honda CR-V 2.0 Hybrid Lifestyle AWD (2019)
C(OMFORTABLE) R(ELAXING) – V(EHICLE) SAVE THE MANUAL Toen we eind juli 2021 bij ons vertrek...
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Aangemeld sinds | 15 april 2021 |
---|---|
Aantal reacties op artikelen | 607 |
C(OMFORTABLE) R(ELAXING) – V(EHICLE) SAVE THE MANUAL Toen we eind juli 2021 bij ons vertrek...
Gewoon even kijken en een glaasje bubbels meepikken… Mijn Honda Civic 1.5 sport plus was pas...
Het was 1982 toen m'n oma Honda bij onze familie geïntroduceerd heeft. Ik was 7, gefascineerd...
Deze vreemde eend in mijn autohistorische bijt is de gewezen auto van m'n eega. Wat volgt,...
Honda's zijn nooit duur geweest. De "total cost of ownership" is zelfs belachelijk laag - ervaar ik...(22 september 2025)
Onze Honda E heeft ook zo'n ellendige (ongrijpbare) portiergrepen. En dat is meteen het enige wat er...(22 september 2025)
Honda had in 1983 al de Civic Shuttle - niet pas in 2000. Ik heb deze gehad als 1.7 Ctdi. Het was na...(21 september 2025)
Net heb ik uw verslag even als "uitstekend" beoordeeld. Maar dat is dan voornamelijk omdat het functioneel...(16 september 2025)
Wanneer roept de vakpers de waanzin van 2,5 ton voor 700 (lees: 450 of zelf 900, maakt niet uit) kilometer...(7 september 2025)
Het platform is dat van de Civic (Type R). De aandrijflijn is de verder doorontwikkelde i-MMD/e-CVT/e:HEV...(4 september 2025)
Jouw "prima" voorstelling van zaken strookt niet met de realiteit. En gelukkig hebben de ingenieurs...(4 september 2025)
Wij hebben een CR-V e:HEV (°2019) 104k km en die is als nieuw.(4 september 2025)
Over die 1.5 vergist Autoweek zich. Daarnaast is de aandrijflijn van de Civic Hybrid in de VS wel degelijk...(4 september 2025)
Ook boven 80 km/u voelt e:HEV aan als een BEV.(4 september 2025)