
Volvo EX30 Single Motor Extended Range Ultra (2024)
Dit is de eerste. Of ik iets met Volvo’s heb? Nee eigenlijk niet, maar vind de huidige modellen...
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

| Aangemeld sinds | 1 maart 2021 |
|---|---|
| Op forum sinds | 1 maart 2021 |
| Aantal reacties op forum | 1 |
| Aantal reacties op artikelen | 749 |
Dit is de eerste. Of ik iets met Volvo’s heb? Nee eigenlijk niet, maar vind de huidige modellen...
En dit is #3. Dit is alweer mijn derde Honda. Na een Civic met een vette VTEC, naar een CR-Z...
2020 - 2024
Dat krijg je d'r van. Bezuinigen op de overheid, want die zijn overbodig. Begon al met die vorige pipo's...(10 juni 2026)
Oh ja, en wat betaal je nu per liter?(10 juni 2026)
Gaaf hoor! 👍(7 juni 2026)
'[i]Die gril lijkt wel op de snor van een zekere Duitse leider van 90 jaar geleden.[/i]' Daar moest...(5 juni 2026)
Oh echt? Lees dit maar eens: https://www.autoblog.nl/nieuws/tesla-met-500-000-kilometer-zoekt-nieuwe-eigenaar(4 juni 2026)
[i]'Ook de deurbediening van de nieuwe EX60 is twijfelachtig; vleugelflapjes met elektronische bediening,...(3 juni 2026)
Klopt, want jij rijdt natuurlijk ook iedere dag 1000km!(1 juni 2026)
[i]Fijn dat mensen voor een EV niet perse aangewezen zijn op Tesla, Hyundai of Kia, maar dat zij ook...(1 juni 2026)
Autoweek heeft niet de hele tekst van het persbericht gebruikt, er moet nog voor 'Vanaf het vierde kwartaal...(26 mei 2026)
Eens! Vooral die hazentanden van de BMW 😱(24 mei 2026)
Heb er ook mee gereden en vond het een fijne auto. Het sturen doet de e wel beter, de EX30 stuurt imo...(6 februari 2024)
Ooooh, vind hem mooi! Eens wat anders dan zo’n SUV. (tu)(6 november 2022)