- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check ZP-222-F
HYUNDAI I10 | 2019
Deze HYUNDAI I10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 5 jaar en 10 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 14.006 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 67 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 150 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,7 l/100 km. De I10 is 7 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 59 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Etten-Leur met een kilometerstand van 45.324 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I10 |
Kleur | blauw |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 3.514 |
Nieuwprijs | € 14.006 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 16 september 2019 |
Datum eerste registratie Nederland | 16 september 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 11 juli 2025 |
APK melddatum | 8 augustus 2023 |
APK vervaldatum | 16 september 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | G3LA |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 49 kW / 67 pk |
Geluidsniveau stationair | 74 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,5 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,2 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,7 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.4 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 107 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 122 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 922 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.324 kg |
Voorasdruk | 720 kg |
Achterasdruk | 700 kg |
Lengte | 3.665 mm |
Breedte | 1.660 mm |
Hoogte | 1.485 mm |
Wielbasis | 2.390 mm |
Bandenmaat (origineel) | 165/60R14 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 150 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 15,7 s |
Maximum vermogen | 49 kW / 67 pk |
Maximum koppel | 95 Nm |
Draaicirkel | 9,6 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 60 kg |
Inhoud bagageruimte | 252 - 1046 l |
Inhoud brandstoftank | 40 l |
Segment | A |
Koopadvies
- +Brandstofverbruik
- +Betrouwbaar
- +Stil aan boord
- -Weinig opties motorisatie
- -Gevoelig voor zijwind
- -Rammeltjes interieur
In 2013 maakte de tweede generatie Hyundai i10 zijn debuut. De vernieuwde A-segmenter valt meteen goed in de smaak door zijn volwassen rijeigenschappen en praktische inzetbaarheid. Ook tweedehands blijft de i10 een populaire keuze die je veel tegenkomt tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadviesHyundai i10 vs. Skoda Citigo - Dubbeltest
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE HYUNDAI

ZP-222-F
Hyundai i10
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.