
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 6 jaar en 6 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 19.701 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 67 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 150 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,6 l/100 km. De I10 is 3 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 524 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Hoofddorp met een kilometerstand van 26.024 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | HYUNDAI |
| Model | I10 |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 6.396 |
| Nieuwprijs | € 19.701 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 6 mei 2019 |
| Datum eerste registratie Nederland | 6 mei 2019 |
| Datum laatste tenaamstelling | 24 november 2025 |
| APK melddatum | 30 april 2025 |
| APK vervaldatum | 6 mei 2027 |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | G3LA |
| Aantal cilinders | 3 |
| Cilinderinhoud | 998 cc |
| Max. vermogen | 49 kW / 67 pk |
| Geluidsniveau stationair | 77 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,2 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,3 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,6 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 6.3 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 129 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 144 g/km |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 927 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.440 kg |
| Voorasdruk | 750 kg |
| Achterasdruk | 780 kg |
| Lengte | 3.665 mm |
| Breedte | 1.660 mm |
| Hoogte | 1.500 mm |
| Wielbasis | 2.390 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 165/60R14 Prijzen |
| Topsnelheid | 150 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 15,7 s |
| Maximum vermogen | 49 kW / 67 pk |
| Maximum koppel | 95 Nm |
| Draaicirkel | 9,6 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 60 kg |
| Inhoud bagageruimte | 252 - 1046 l |
| Inhoud brandstoftank | 40 l |
| Segment | A |
In 2013 maakte de tweede generatie Hyundai i10 zijn debuut. De vernieuwde A-segmenter valt meteen goed in de smaak door zijn volwassen rijeigenschappen en praktische inzetbaarheid. Ook tweedehands blijft de i10 een populaire keuze die je veel tegenkomt tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.


