- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 545e xDrive is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2021 en is nu 3 jaar en 10 maanden oud. In mei 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 76.472 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 2,1 l/100 km. De 545e xDrive is 115 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 43 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Deventer met een kilometerstand van 60.742 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 545e xDrive |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 1.151 |
Nieuwprijs | € 76.472 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 28 juni 2021 |
Datum eerste registratie Nederland | 30 mei 2024 |
Datum laatste tenaamstelling | 20 januari 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 28 juni 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | B58B30C |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2998 cc |
Max. vermogen | 210 kW / 286 pk |
Continue vermogen | 55 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 80 kW |
Hybride klasse | OVC-HEV |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 42 g/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.920 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.605 kg |
Voorasdruk | 1.205 kg |
Achterasdruk | 1.455 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.963 mm |
Breedte | 1.868 mm |
Hoogte | 1.483 mm |
Wielbasis | 2.980 mm |
Bandenmaat (origineel) | 245/45R18 Prijzen |
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 4,7 s |
Maximum vermogen | 290 kW / 394 pk |
Maximum koppel | 600 Nm |
Draaicirkel | 12,4 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 410 - 410 l |
Inhoud brandstoftank | 26 l |
Segment | E |
Comfortabel en dynamisch rijden: de BMW 5-serie wist deze aspecten goed te combineren. De zevende generatie werd van 2017 tot 2023 nieuw verkocht en is als occasion nog steeds populair. Door de brede keuze aan optiepakketten en motorisaties is het voor verschillende bestuurders een interessante auto.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.